Thema 2.0 8v - regulacja luzów zaworowych
Thema 2.0 8v - regulacja luzów zaworowych
Witam.
Muszę u siebie wyregulować luzy ale jeszcze nigdy tego nie robiłem i za bardzo nie wiem jak się zabrać za to.
Jeżeli robił to ktoś u siebie i ma jakieś przydatne rady jak to zrobić i żeby się za dużo nie narobić to był bym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.
Muszę u siebie wyregulować luzy ale jeszcze nigdy tego nie robiłem i za bardzo nie wiem jak się zabrać za to.
Jeżeli robił to ktoś u siebie i ma jakieś przydatne rady jak to zrobić i żeby się za dużo nie narobić to był bym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.
Odp: Thema 2.0 8v Regulacja luzów zaworowych Rady.
Jak sie nie chcesz narobić to oddaj to komuś kto ma przyżąd i płytki(nowe).
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 916
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Odp: Thema 2.0 8v Regulacja luzów zaworowych Rady.
podepnę się: ma ktoś namiary (sklep, osoba prywatna) na płytki regulacyjne ale do 16V ?
do w lublinie taaaakie oczy zrobili - znaczy się niedostępne ...
do w lublinie taaaakie oczy zrobili - znaczy się niedostępne ...
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
Odp: Thema - Regulacja luzów zaworowych w 2.0 8v
ja jezdzilem do radomia na ulicę piotra skargi, jak znajde do nich numer to napiszę (oni mieli)
Odp: Thema - Regulacja luzów zaworowych w 2.0 8v
CZy 8v czy 16 płytki sa takie same.
od 5 do 10 zł sztuka.
od 5 do 10 zł sztuka.
Odp: Thema - Regulacja luzów zaworowych w 2.0 8v
Płytki takie same ale przyrząd do podparcia szklanek zupełnie inny i dla domo rosłych mechaników tej pracy nie polecam, płytki trzeba mierzyć mikromierzem a nie tylko polegać na opisie z płytki i tak na nowej będzie wymiar ale na używanej nie.
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 916
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Odp: Thema - Regulacja luzów zaworowych w 2.0 8v
czyli standardowa sytuacja - Ja jeszcze głowicy 16V nie robiłem więc nie wiedziałemBany pisze:CZy 8v czy 16 płytki sa takie same.
od 5 do 10 zł sztuka.
(8 już dłubałem...)
ale facet ze sklepu "specjalizującego" się we włoskich autach...
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Thema 2.0 8v Regulacja luzów zaworowych Rady.
Chcesz kupić płytki czy podjechać na regulację, jeśli na regulację to na Wiejskiej mechanik ma płytki i może Ci to zrobićPiszczyk pisze:podepnę się: ma ktoś namiary (sklep, osoba prywatna) na płytki regulacyjne ale do 16V ?
do w lublinie taaaakie oczy zrobili - znaczy się niedostępne ...
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 916
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Odp: Thema - Regulacja luzów zaworowych w 2.0 8v
zbieram "na zapas"
(informacje znaczy się... )
(informacje znaczy się... )
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11991
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Thema - Regulacja luzów zaworowych w 2.0 8v
jak cuś to dam Ci numer do niego.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 54
- Rejestracja: 31 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Thema - Regulacja luzów zaworowych w 2.0 8v
Witam.Temat stary ale napiszę.Dawno temu miałem Prismę 1,6 DOHC.Regulowałem zawory u znanego "mechanika".Tak mi wyregulował,że musiałem kupić nową-używaną głowicę.Głowicy nie mogłem kupić więc kupiłem silnik od tipo 2.0. Głowice identyczne.Mechanik oczywiście niewinny.Głowicę sam wymieniłem-bez problemu.Jestem zdania,że jak ktoś ma trochę zacięcia technicznego da sobie rade.Święci garnków nie lepią