Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
Moderator: giekso
- Bart_wawa
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lis 2007, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
U mnie w pracy mamy flote Seatów, głownie Altea XL i Toledo + 2 Alhambry.
Co do dwóch pierwszych modeli to oprócz pierdół typu: centralny zamek, w którym trzeba wymieniać siłowniki w zamkach, wypadająca uszczelka przy bocznych szybach, niedziałająca tylna wycieraczka wszystko jest ok...
Natomiast Alhambra ma przejechane ok 40 tys. km i właśnie stoi na wymianie skrzyni biegów...
Dla porównania powiem tylko, że Fiat Stilo 1.9 JTD używany przez dużo liczniejszą grupę użytkowników niż Alhambra miał wymienioną skszynię przy 198 tys. km.
A więc Ci wszyscy Maniacy niemieckiej precyzji w hiszpańskim temperamencie mają więcej problemów niż my w naszych Włoszkach:)
Co do dwóch pierwszych modeli to oprócz pierdół typu: centralny zamek, w którym trzeba wymieniać siłowniki w zamkach, wypadająca uszczelka przy bocznych szybach, niedziałająca tylna wycieraczka wszystko jest ok...
Natomiast Alhambra ma przejechane ok 40 tys. km i właśnie stoi na wymianie skrzyni biegów...
Dla porównania powiem tylko, że Fiat Stilo 1.9 JTD używany przez dużo liczniejszą grupę użytkowników niż Alhambra miał wymienioną skszynię przy 198 tys. km.
A więc Ci wszyscy Maniacy niemieckiej precyzji w hiszpańskim temperamencie mają więcej problemów niż my w naszych Włoszkach:)
Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
"Bart_wawa" pisze:U mnie w pracy mamy flote Seatów, głownie Altea XL i Toledo + 2 Alhambry.
Rent a car jakiś ?
- Bart_wawa
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lis 2007, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
Niestety nie, bo wtedy mógłbym nimi jeździć
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
Z pancerwagonami to jest tak- koleś ode mnie z biura ma jedynie słusznego Passata 1,9 TDI Varianta. Nie wiem który rocznik.
Gość twierdzi, że nic mu się nie psuje, leje paliwo i jedzie, przejeżdża dziesiątki tysięcy km rocznie i miodzio.
Dziwnym trafem raz zdarzyło mi się za nim jechać. Kopciło toto jak stary Ikarus po depnięciu w pedał, co wskazuje na zły proces spalania (wtryskiwacze? ). Ale wg niego wszystko jest cacy.
Aha, rdzewka pod tylną szybą na klapie to standard
Ale podsumowując- leje i jedzie, nic się nie psuje
Gość twierdzi, że nic mu się nie psuje, leje paliwo i jedzie, przejeżdża dziesiątki tysięcy km rocznie i miodzio.
Dziwnym trafem raz zdarzyło mi się za nim jechać. Kopciło toto jak stary Ikarus po depnięciu w pedał, co wskazuje na zły proces spalania (wtryskiwacze? ). Ale wg niego wszystko jest cacy.
Aha, rdzewka pod tylną szybą na klapie to standard
Ale podsumowując- leje i jedzie, nic się nie psuje
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
Koledze w pracy rozwaliła się niedawno kupiona Linea. Okazało się, że coś z odmą i olej wywaliło gdzie indziej. Auto ma 9 miesięcy, więc naprawa oczywiście na gwarancji.
Jak to zwykle bywa- okazja wyśmienita, żeby goście od jedynie słusznych Fałwejów (w tym ten od Pastucha opisanego w poście wyżej) od razu, że Fiat to złom, wiadomo, włoskie g..
Ośmieliłem się kolegom przypomnieć, że to akurat nic nowego dla koncernu Fałwej, bo kilka lat temu wypuścił on niezłą partię silników 1,0 i chyba 1,4 z odmowymi problemami, w dodatku nie chciał się przyznać do błędu konstrukcyjnego przez jakiś czas i nie wprowadził akcji warsztatowej.
Na koniec podszedłem do kolegi od Linei i powiedziałem- "widzisz Andrzejku, nie martw się tak, jak widzisz takie rzeczy zdarzają się nawet najlepszym"
Jak to zwykle bywa- okazja wyśmienita, żeby goście od jedynie słusznych Fałwejów (w tym ten od Pastucha opisanego w poście wyżej) od razu, że Fiat to złom, wiadomo, włoskie g..
Ośmieliłem się kolegom przypomnieć, że to akurat nic nowego dla koncernu Fałwej, bo kilka lat temu wypuścił on niezłą partię silników 1,0 i chyba 1,4 z odmowymi problemami, w dodatku nie chciał się przyznać do błędu konstrukcyjnego przez jakiś czas i nie wprowadził akcji warsztatowej.
Na koniec podszedłem do kolegi od Linei i powiedziałem- "widzisz Andrzejku, nie martw się tak, jak widzisz takie rzeczy zdarzają się nawet najlepszym"
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
- Ulubiony samochód 2008 w Niemczech -
2. Opel Insignia
Jak on mógł byc ulubiony w 2008, jak on zdaje się, pod koniec 2008 dopiero zaczął byc produkowany?
Wogóle pierwsza prezentacja odbyła się 22 lipca 2008 na London Motor Show?
Ech ci marketingowcy, czasem przeginaja pałkę.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Odp: Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
Ranking ADAC 2008
-- 20 Kwi 2009, 22:28 --
Ranking zadowolenia Driver Power 2009
-- 21 Maj 2009, 23:45 --
Ranking Dekra 2009
-- 28 Cze 2009, 22:32 --
Najnowszy ranking JD Power 2009 w Niemczech
-- 10 Sie 2009, 17:22 --
ADAC 2008
-- 06 Lis 2009, 11:12 --
Najbardziej niezawodne marki z rocznika 2008 wg ADAC
-- 20 Kwi 2009, 22:28 --
Ranking zadowolenia Driver Power 2009
-- 21 Maj 2009, 23:45 --
Ranking Dekra 2009
-- 28 Cze 2009, 22:32 --
Najnowszy ranking JD Power 2009 w Niemczech
-- 10 Sie 2009, 17:22 --
ADAC 2008
-- 06 Lis 2009, 11:12 --
Najbardziej niezawodne marki z rocznika 2008 wg ADAC
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Odp: Statystyki usterkowości=>Dekra, ADAC, TUV, Warr. Direct
No proszę, FIAT na 8 miejscu, a gdyby nie sztuczny podział na BMW i Mini, to na 7. Przyzwoicie.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?