delta blok silnika - ile zniesie
delta blok silnika - ile zniesie
Pytanie glownie do tych co buduja/wiedza czy w rajdowych integralach o mocach ~600-900KM kombinowane cos bylo z blokiem , czy seryjny pozwala tyle zniesc bez problemowo , boost pewnie z 2.5 bara ?
delta blok silnika - ile zniesie
seryjny blok powinien wszystko znieść. ewentualnie przeróbki mogą dotyczyć kanałów olejowych od pompy, doprowadzenia go do jak najmniejszych tolerancji etc itd
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
delta blok silnika - ile zniesie
Układ smarujący trzeba poprawiać, to jest słaby punkt tych silników. Poza tym blok nie jest jakoś szczególnie wytrzymały, raz wytrzyma a raz nie.
delta blok silnika - ile zniesie
A orientujecie sie w jaki sposob poprawiaja spece uklad smarujacy ?
delta blok silnika - ile zniesie
Coś się rozwierca, coś się zatyka ale podobno to wielka tajemnica.
delta blok silnika - ile zniesie
blok zniesie więcej niż człowiek przy wydatkach aby dojść do granicy wytrzymałości bloku.
trwały silnik 400-450km to wydatek ok.20tys euro na hardware, auta jeżdżące w zmiennych warunkach-rallycross/wyścigi górskie maja moce 500-650km.
trwałość takiego silnika jednak b. mala.
niech nikt się nie łudzi że zwiększając moc z 200 do 350km będzie jeździł tak długo jak seryjnym,
trwały silnik 400-450km to wydatek ok.20tys euro na hardware, auta jeżdżące w zmiennych warunkach-rallycross/wyścigi górskie maja moce 500-650km.
trwałość takiego silnika jednak b. mala.
niech nikt się nie łudzi że zwiększając moc z 200 do 350km będzie jeździł tak długo jak seryjnym,
delta blok silnika - ile zniesie
rozwierca się kanał którym pompa tłoczy olej, a zatyka ten, którym wypluwa olej spowrotem do miski przy zbyt dużym ciśnieniu.
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
delta blok silnika - ile zniesie
W rajdach obowiązuja przepisy grupy N lub H,
a tam po pierwsza musiała być zwężka więc podejrzewam że 400 koni w A to był max.
Po drugie blok musi być z taki jak seryjny,czyli z wałkami..
Moce 500-600 to chyba w H grupowych lanciach ale tam też musi być seryjny blok.
Od niedawna jest grupa E1 i tam można mieć blok inny
a tam po pierwsza musiała być zwężka więc podejrzewam że 400 koni w A to był max.
Po drugie blok musi być z taki jak seryjny,czyli z wałkami..
Moce 500-600 to chyba w H grupowych lanciach ale tam też musi być seryjny blok.
Od niedawna jest grupa E1 i tam można mieć blok inny