delta blok silnika - ile zniesie

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

delta blok silnika - ile zniesie

Post autor: DeviLL » 22 gru 2007, 16:11

Pytanie glownie do tych co buduja/wiedza czy w rajdowych integralach o mocach ~600-900KM kombinowane cos bylo z blokiem , czy seryjny pozwala tyle zniesc bez problemowo , boost pewnie z 2.5 bara ? :roll:

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

delta blok silnika - ile zniesie

Post autor: dunin » 22 gru 2007, 21:34

seryjny blok powinien wszystko znieść. ewentualnie przeróbki mogą dotyczyć kanałów olejowych od pompy, doprowadzenia go do jak najmniejszych tolerancji etc itd
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

mariusz76

delta blok silnika - ile zniesie

Post autor: mariusz76 » 23 gru 2007, 10:52

Układ smarujący trzeba poprawiać, to jest słaby punkt tych silników. Poza tym blok nie jest jakoś szczególnie wytrzymały, raz wytrzyma a raz nie.

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

delta blok silnika - ile zniesie

Post autor: DeviLL » 23 gru 2007, 16:02

A orientujecie sie w jaki sposob poprawiaja spece uklad smarujacy ?

mariusz76

delta blok silnika - ile zniesie

Post autor: mariusz76 » 23 gru 2007, 17:26

Coś się rozwierca, coś się zatyka ale podobno to wielka tajemnica.

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

delta blok silnika - ile zniesie

Post autor: evo » 09 sty 2008, 0:04

blok zniesie więcej niż człowiek przy wydatkach aby dojść do granicy wytrzymałości bloku.
trwały silnik 400-450km to wydatek ok.20tys euro na hardware, auta jeżdżące w zmiennych warunkach-rallycross/wyścigi górskie maja moce 500-650km.
trwałość takiego silnika jednak b. mala.
niech nikt się nie łudzi że zwiększając moc z 200 do 350km będzie jeździł tak długo jak seryjnym,

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

delta blok silnika - ile zniesie

Post autor: dunin » 09 sty 2008, 10:35

rozwierca się kanał którym pompa tłoczy olej, a zatyka ten, którym wypluwa olej spowrotem do miski przy zbyt dużym ciśnieniu.
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

delta blok silnika - ile zniesie

Post autor: Bany » 09 sty 2008, 10:38

W rajdach obowiązuja przepisy grupy N lub H,
a tam po pierwsza musiała być zwężka więc podejrzewam że 400 koni w A to był max.
Po drugie blok musi być z taki jak seryjny,czyli z wałkami..
Moce 500-600 to chyba w H grupowych lanciach ale tam też musi być seryjny blok.
Od niedawna jest grupa E1 i tam można mieć blok inny

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”