Thema - czy pasuja amortyzatory od Cromy
stooop amory
amory zalecane nie pasuja te po 132-należy szukać do fiata cromy ale rocznik od 85 do 96,wtedy pasują amory i zawieszenie ,i jego elementy.te po 132 są do cromy nowej i zapominamy że do lahona z 93 r.Już sklep bada cenę tych właściwych-jak poznam dam namiar i cenę.
Lancia Kappa ,2,0 ,145 KM sekwencja.
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Thema - amortyzatory
kolego podałeś link do SKLEPU gdzie są amorki do cromy w super cenach...
ale chyba do NOWEGO modelu cromy ...
podane jest : CROMA (194) 06.05 -> przód
czy nie chodzi tu o modele fiata produkowane od czerwca 2005 ???
bo amorki od cromy roczniki 85 do 94 to pasują 100% do themy... a te od nowej??? - raczej nie
ale chyba do NOWEGO modelu cromy ...
podane jest : CROMA (194) 06.05 -> przód
czy nie chodzi tu o modele fiata produkowane od czerwca 2005 ???
bo amorki od cromy roczniki 85 do 94 to pasują 100% do themy... a te od nowej??? - raczej nie
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Thema - amortyzatory
ha! szybciej skorygowałeś niż ja wesłałem posta
o ile wiem komplet kosztuje jakieś 1100 PLN
ale ..... wkładka amora przód od audo 80 B4 jest chyba takiej średnicy i długości (różnica dł. paru mm) że jeśli w końcu znajdę czas to prawdopodobnie spróbuję wymienić sam wkład
(podobna jest też masa pojazdu więc i tłumienie powinno być OK)
- problem tylko ze wstawieniem trwałym wkładu - spaw odpada - nie chcę przegrzać elementów tłumiących i uszczelniacza
pozostaje zrobić obejmę na korpusie amora która ściśnie wkład...
może się uda...
o ile wiem komplet kosztuje jakieś 1100 PLN
ale ..... wkładka amora przód od audo 80 B4 jest chyba takiej średnicy i długości (różnica dł. paru mm) że jeśli w końcu znajdę czas to prawdopodobnie spróbuję wymienić sam wkład
(podobna jest też masa pojazdu więc i tłumienie powinno być OK)
- problem tylko ze wstawieniem trwałym wkładu - spaw odpada - nie chcę przegrzać elementów tłumiących i uszczelniacza
pozostaje zrobić obejmę na korpusie amora która ściśnie wkład...
może się uda...
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w wiecznym remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
amortyzatory tylne do themy
Dobrnąłem do końca poszukiwań,tylnych amortyzatorów do lanci themy well croma, cena końcowa 546 zł i poddałem się.Kupuję , zakładam, i się wieszam.To oczywiście żart.
Lancia Kappa ,2,0 ,145 KM sekwencja.
amortyzatory tylne do themy
Arku 76,proszę podpowiedz czy sam w garażu wymienię amory tylne bez ściskaczy,proszę o jakieś porady jak rozbierać itd to samo dotyczy tulei wahacza.dzięki pzdr
Lancia Kappa ,2,0 ,145 KM sekwencja.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 112
- Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Łuków /lubelskie
- Kontakt:
Thema - amortyzatory
Nie bardzo Ci podpowiem bo musiałbym zapytać swojego mechaniora. Wiem tylko, że sporo się nagimnastykował z tymi amorami. Ale ma podnośnik na czterech łapach (całe auto w górze), więc dostęp od dołu miał doskonały.
Thema 2.0 16V 152KM V.I.S. 1993r
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: amortyzatory tylne do themy
Sprężyny nie są mocno napięte więc bez ściskaczy można to spokojnie poskładać. Problemem będą pewnie dwie długie śruby łączące amortyzator z piastą. Zwykle są mocno zapieczone i pokorodowane i żadne skarby nie chcą się wykręcić. Ułatwia sprawę klucz pneumatyczny i dużo środka penetrującego którego lepiej zacząć podlewać na dzień przed planowaną naprawą. Pneumatyk przydaje się także do wykręcenia i dokręcenia tej dużej nakrętki od góry poduszki amortyzatora. Auto trzeba podnieść cały tył bo inaczej stabilizator będzie utrudniał wymianę."alf" pisze:Arku 76,proszę podpowiedz czy sam w garażu wymienię amory tylne bez ściskaczy,proszę o jakieś porady jak rozbierać itd to samo dotyczy tulei wahacza.dzięki pzdr