Model 2.0 16v Turbo.
Zanim pojadę do warsztatu może ktoś mi podpowie...
Założenia: niemiecka autostrada bez limitów prędkości.
Startujemy, jedynka, dwojka, trojka, czworka, piątka. Na każdym biegu obroty dochodzą do 6000. Przekraczam 180 na piątce i wyskakuje Engine system control failure. Ciekawe? Dla mnie też.
Co może być przyczyną, że na wysokich obrotach jest ok ale to prędkość ma znaczenie? Sytuacja powtarzalna....
Kappa - anioł stróz
Kappa - anioł stróz
Kmicic
Kappa - anioł stróz
strzelam - pompa paliwa nie nadąża?
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Kappa - anioł stróz
Może tak :
1)180km/h + V-ty bieg=opór powietrza + obciązenie jeżeli jest mała wydajność pompy = uboga mieszanka = Błąd ( sprawdzić wydatek pompy )
2) 180km/h + V-ty bieg opór + obciązenie = maksymalne doładowanie , jeżeli system sterowania nie działa poprawnie ( przeładowywuje) również wyskoczy - Błąd ( sprawdzić wężyki od turbiny i solenoidu)
Grzesiek
1)180km/h + V-ty bieg=opór powietrza + obciązenie jeżeli jest mała wydajność pompy = uboga mieszanka = Błąd ( sprawdzić wydatek pompy )
2) 180km/h + V-ty bieg opór + obciązenie = maksymalne doładowanie , jeżeli system sterowania nie działa poprawnie ( przeładowywuje) również wyskoczy - Błąd ( sprawdzić wężyki od turbiny i solenoidu)
Grzesiek