Kappa - demontaż konsoli środkowej + foto
: 09 kwie 2005, 13:10
Demontaz konsoli srodkowej i infocenter- instrukcja
Potrzebne są: wkrętak krzyżak, i dwa klucze imbusowe (zdaje się 2,5 i 3 lub 2 i 2,5). Po pierwsze należy odkręcić tą część konsoli "drewnopodobnej", która jest na dole - czyli ta przy lewarkach zmiany biegów i ręcznego. Jest to konieczne, gdyż blokuje ona możliwość wyciągnięcia tej części, która jest wokól InfoCenter. Śruby trzymające tą dolną część są:
krzyżaki: pod skórą osłaniającą lewarek biegów (3 sztuki), pod elementem "zaślapiającym" (może u kogoś w tym miejscu jest coś zamontowane, u mnie jest zaślapka) tuż pod sterowaniem lusterkami, pod gumową wykładzinką, która jest we wgłębieniu przez zapalniczką pasażerów (trzeba tą gumkę trochę podważyć od tyłu)
ibmus 3: pod lewarkiem ręcznego - jest zamaskowana takim czarnym kapturkiem - i to chyba wszystko.
Teraz tą część podnosimy i odsuwamy - nie trzeba całkiem zdejmować.
Bierzemy się teraz za konsloę właściwą.
1. Odkręcamy kratkę od nawiewu "w górę" dwa mniejsze imbusy, w górnych rogach. Teraz możemy to podważyć - tylko ostrożnie, tuż nad nawiewem "na twarz" trzyma się to na zatraskach. Jak już zdejmiemy nawiew "w góre" to:
2. ujrzymy dwa imbusy trzymające nawiew "na twarz", po odkręceniu tych śrub można wyjąć te nawiewy (u dołu też trzymają się na zatrzaskach + wchodzą na wcisk w kanały wentylacyjne), po wyjęciu tych nawiewów odłączamy od nich żarówki podświetlenia + migająca od infocenter.
3. Patrzymy na śruby krzyżaki - są dwie u gróy, tam gdzie był nawiew w góre, i dwie - gdzieś niżej (kurka - nie pamiętam), odkręcamy.
4. Wyciągamy wkład popielniczki - pod nim są jeszcze dwa krzyżaki.
5. Teraz można zdjąć drewnopodobną atrapę i zabrać się za odkręcanie infocenter - 6 śrub dobreze widocznych "krzyżaków".
Potrzebne są: wkrętak krzyżak, i dwa klucze imbusowe (zdaje się 2,5 i 3 lub 2 i 2,5). Po pierwsze należy odkręcić tą część konsoli "drewnopodobnej", która jest na dole - czyli ta przy lewarkach zmiany biegów i ręcznego. Jest to konieczne, gdyż blokuje ona możliwość wyciągnięcia tej części, która jest wokól InfoCenter. Śruby trzymające tą dolną część są:
krzyżaki: pod skórą osłaniającą lewarek biegów (3 sztuki), pod elementem "zaślapiającym" (może u kogoś w tym miejscu jest coś zamontowane, u mnie jest zaślapka) tuż pod sterowaniem lusterkami, pod gumową wykładzinką, która jest we wgłębieniu przez zapalniczką pasażerów (trzeba tą gumkę trochę podważyć od tyłu)
ibmus 3: pod lewarkiem ręcznego - jest zamaskowana takim czarnym kapturkiem - i to chyba wszystko.
Teraz tą część podnosimy i odsuwamy - nie trzeba całkiem zdejmować.
Bierzemy się teraz za konsloę właściwą.
1. Odkręcamy kratkę od nawiewu "w górę" dwa mniejsze imbusy, w górnych rogach. Teraz możemy to podważyć - tylko ostrożnie, tuż nad nawiewem "na twarz" trzyma się to na zatraskach. Jak już zdejmiemy nawiew "w góre" to:
2. ujrzymy dwa imbusy trzymające nawiew "na twarz", po odkręceniu tych śrub można wyjąć te nawiewy (u dołu też trzymają się na zatrzaskach + wchodzą na wcisk w kanały wentylacyjne), po wyjęciu tych nawiewów odłączamy od nich żarówki podświetlenia + migająca od infocenter.
3. Patrzymy na śruby krzyżaki - są dwie u gróy, tam gdzie był nawiew w góre, i dwie - gdzieś niżej (kurka - nie pamiętam), odkręcamy.
4. Wyciągamy wkład popielniczki - pod nim są jeszcze dwa krzyżaki.
5. Teraz można zdjąć drewnopodobną atrapę i zabrać się za odkręcanie infocenter - 6 śrub dobreze widocznych "krzyżaków".