Nowe sprężyny EIBACH
Nowe sprężyny EIBACH
NOWE SPRĘŻYNY EIBACH
Dobra wiadomość - Eibach dołączył do oferty sprężyny zawieszenia do Thesis Dwa rodzaje przednich i jeden rodzaj na tył.
R10661 - Przód 5,5 zwoja / drut 14,8mm (14,75mm) / wysokość 336mm / 173zł/szt
R10725 - Przód 5,8 zwoja / drut 14,75mm / wysokość 329mm / 212zł/szt
R10610 - Tył 8,2 zwoja / drut 13,0mm / wysokość 397mm / 405zł/szt
Dobra wiadomość - Eibach dołączył do oferty sprężyny zawieszenia do Thesis Dwa rodzaje przednich i jeden rodzaj na tył.
R10661 - Przód 5,5 zwoja / drut 14,8mm (14,75mm) / wysokość 336mm / 173zł/szt
R10725 - Przód 5,8 zwoja / drut 14,75mm / wysokość 329mm / 212zł/szt
R10610 - Tył 8,2 zwoja / drut 13,0mm / wysokość 397mm / 405zł/szt
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Re: Nowe sprężyny EIBACH
Ta tylna jakoś nieproporcjonalnie droga w stosunku do przedniej, zwłaszcza tej tańszej...
KAPPA TDS & JTD
- kamilkoza88
- Forumowicz/ka
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Toruń
Re: Nowe sprężyny EIBACH
Bo częściej padają
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Thesis 3.0
Re: Nowe sprężyny EIBACH
Bilstein też ma dużo droższe tylne, niż przednie.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2857
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Nowe sprężyny EIBACH
Bo to pewnie te same sprężyny, teraz chcąc mieć pełen asortyment producenci wymieniają się między sobą częściami.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Nowe sprężyny EIBACH
Przednie na pewno są inne bo Bilstein ma tylko jeden rodzaj, a Eibach dwa o różnej wysokości.
Marea Weekend 2.4 20V HLX Tour de France 2001
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
Diagnostyka Examiner/MES/AlfaODB
Klonowanie/Virgin ME3.1/ME7.3.1
Naprawa sterowników ME7.3.1
Klonowanie BCM
Blokady 2.0VIS/2.0T
Kanał YT
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Nowe sprężyny EIBACH
Przednie zapewne dostosowane pod 2.4b ( z cieńszym drutem)
A z grubszym do pozostałych.
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
A z grubszym do pozostałych.
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6