Miałeś siwy dym czy czarny v
Delta III - 1.8T awaria silnika
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Diesel a benzyną to dwa inne silniki, do silnika Tbi trzeba mieć inne podejście, tak miałem na myśli całą pokrywę zaworów, ale zrobisz jak chcesz, jeśli chodzi o silnik Tbi to znam go już na wylot, moim zdaniem turbosprężarka wysysa Ci olej z silnika przez separator oleju, możesz to łatwo sprawdzić odłącz przewód lewy od separatora oleju ten co idzie do turbiny i się tak przejedź tylko od strony turbo zablokuj czymś ten przewód żeby nie było lewego powietrza np śrubą kątową, na początku możesz mieć trochę oleju w całym dolocie po poprzednim zassaniu, ale już powinien go nie brać i nie powinien dymić. Powodzenia mój potrafił zjeść 3 litry na 1000 km i żaden mechanik nie pomógł ,tak wymienili turbo z sprawnego na sprawne i dalej brał olej, sam naprawiłem i od tego czasu już sam dbam o swój silnik
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7270
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Co do tej przejażdżki to raczej średnio mam odwagę , mi uciekło 1.5l przez. 500m . Ale napewno sprawdzę jakoś to . Kolego ja podejście mam do aut wydaje mi się bardzo dobre . Raczej pasjonat i miłośnik motoryzacji niż z punktu a do b . Z tym ze poprzednie auta to fordy.jacpab1 pisze: ↑02 gru 2020, 20:22 Diesel a benzyną to dwa inne silniki, do silnika Tbi trzeba mieć inne podejście, tak miałem na myśli całą pokrywę zaworów, ale zrobisz jak chcesz, jeśli chodzi o silnik Tbi to znam go już na wylot, moim zdaniem turbosprężarka wysysa Ci olej z silnika przez separator oleju, możesz to łatwo sprawdzić odłącz przewód lewy od separatora oleju ten co idzie do turbiny i się tak przejedź tylko od strony turbo zablokuj czymś ten przewód żeby nie było lewego powietrza np śrubą kątową, na początku możesz mieć trochę oleju w całym dolocie po poprzednim zassaniu, ale już powinien go nie brać i nie powinien dymić. Powodzenia mój potrafił zjeść 3 litry na 1000 km i żaden mechanik nie pomógł ,tak wymienili turbo z sprawnego na sprawne i dalej brał olej, sam naprawiłem i od tego czasu już sam dbam o swój silnik
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Nigdzie nie musisz jeździć, tak jak ci wczoraj pisałem, zdejmij plastikowy dekiel membrany, tam zobaczysz coś jak na zdjęciu poniżej, choć pewnie już masz całą tę membranę oderwaną. Delikatnie ściągaj, bo plastik mało elastyczny i lubi się połamać, choć u ciebie w sumie bez różnicy, bo i tak cały separator do wymiany Tak jak #jacpab1 napisał, kup po zmianowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Dobra dzis po pracy znalazłem chwile czasu. Wyglada ze ta odma byla cala dopki jej nie urwalem takze teraz napewno jest do wymiany. Po drugie widze olej w turbo ( na zdjeciu nie bedzie tego widac) dodatkowo olej jest tez w dolocie. Dodatkowo mnostwo oleju w okoł cewek. Probowałem odczytac bledy ale niestey nie umiem sie polaczyc z MES wiec jutro dalej bede probował. Jakies pomsyly teraz co moze byc ? Dalej obstawiamy ta odme czy jakas nieszczelnosc ?
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Ktoś ma jakiś pomysł ?
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Kurde nie wygląda to ciekawie, odma chyba by aż tak nie zarzygała całego silnika.
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Dziś z pomocą kolegi działaliśmy dalej . Wyszło ze turbo poszło, luz w poziomie wirnika niesamowity .
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Lancia Delta 1.8t 2011
To ze silnik cały w oleju była wina odmy czy turba?
Mam to samo ale auto normalnie jeździ ma moc i wydaje mi się ze przez tą dziurkę na górze dekielka tej odmy mi olej wyciska.
Od czego zacząć bo odma ten cały plastik z góry 600zł
Dodam ze dwie cewki od strony kierowcy tez zalane olejem do połowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Delta III - 1.8T awaria silnika
Dziś zauważyłem bardzo wysoki stan oleju w silniku i płyn chłodniczy brudny jakby był z olejem w dotyku plyn chłodniczy niewyczuwalny jest olej
Dodam ze olej był wymieniony 8.12.20 i przejechane około 500km
Plyn chłodniczy w zbiorniczku Na zimnym silniku jest minimum
Poziom oleju jest tam gdzie strzałka
Dodam ze olej był wymieniony 8.12.20 i przejechane około 500km
Plyn chłodniczy w zbiorniczku Na zimnym silniku jest minimum
Poziom oleju jest tam gdzie strzałka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.