Silniki 1.9/2.4 JTD - problem z odpaleniem
: 01 cze 2017, 8:15
piszę tu bo ciężko to podciągnośc pod coś.
Pacjent to motor 1.9 jtd, typowy wtryski cf3, pompa wysokiego ciśnienia 3 tłoczkowa o max 1350 bar.
Na pompie tylko regulator, a na akumulatorze wysokiego ciśnienia czujnik ciśnienia.
To samo co w 2.4.
Objaw, ciśnienie na pompie rośnie max do 140 barów podczas kręcenia rozrusznikiem.
Obroty rozrusznika 180-200rpm, po 3-4 sec kręcenia ledwo osiąga 140 bar.
Pompa regenerowana 3 lata temu.
Nowy regulator w pompie ( zero różnicy względem starego)
wtryski ok.
Jakieś pomysły ?
Przekładka pompy to ostateczność.
Pytanie na 100 punktów, czy pierścień stalowy przy korpusie ma mieć uszczelkę gumową ?, na tej fotce opisany jako kanał przepływowy
http://obrazki.elektroda.pl/3619880500_1297436894.jpg
Pacjent to motor 1.9 jtd, typowy wtryski cf3, pompa wysokiego ciśnienia 3 tłoczkowa o max 1350 bar.
Na pompie tylko regulator, a na akumulatorze wysokiego ciśnienia czujnik ciśnienia.
To samo co w 2.4.
Objaw, ciśnienie na pompie rośnie max do 140 barów podczas kręcenia rozrusznikiem.
Obroty rozrusznika 180-200rpm, po 3-4 sec kręcenia ledwo osiąga 140 bar.
Pompa regenerowana 3 lata temu.
Nowy regulator w pompie ( zero różnicy względem starego)
wtryski ok.
Jakieś pomysły ?
Przekładka pompy to ostateczność.
Pytanie na 100 punktów, czy pierścień stalowy przy korpusie ma mieć uszczelkę gumową ?, na tej fotce opisany jako kanał przepływowy
http://obrazki.elektroda.pl/3619880500_1297436894.jpg