Fiat Marea 2.4 20v - jak podpiąć kolektor z VISem?

tomski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 65
Rejestracja: 18 sie 2016, 13:40
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Rybnik

Fiat Marea 2.4 20v - jak podpiąć kolektor z VISem?

Post autor: tomski » 27 gru 2016, 17:44

Witam serdecznie.
Mam nie lada zagwozdkę. Posiadam w swojej Fiacinie silnik z przedliftowej Kappy bez ori kolektora. Marea również jest sprzed liftu, więc cała instalacja z jednostką sterującą jest bliźniacza. Teraz pytanie, jak bardzo skomplikowane jest założenie kolektora z poliftowego VISa? Czy da radę go zaadaptować do mechanicznej przepustnicy? Jeśli tak, to co dokładnie potrzebuję do montażu? Z tego co udało mi się znaleźć, to wystarczy kilka kabelków, przekaźnik i powinno działać, lecz w serwisówce, którą posiadam nie mogę znaleźć konkretnej rozpiski odnośnie pinów na ECU. Wygląda to tak, jakby ktoś przy skanowaniu uciął wątek o 2.0 i 2.4 z VISem.

Liczę na Waszą pomoc, bądź przekierowanie do konkretnego tematu odnośnie mojego planowanego zabiegu (mi się nie udało znaleźć).

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Fiat Marea/silnik 2.4 20v z L Kappy - jak podpiąć kolektor z VISem?

Post autor: marceli » 28 gru 2016, 0:03

Poliftowy jest dużo "mniejszy" że tak powiem i plastikowy. Więc nie wiem czy w ogóle technicznie spasuje.

Poza tym sterowanie to chyba nie tylko "kilka kabelków i przekaźnik" ale nie wiem może mi się zdaje....
Do tego kwestia sterowania przepustnicą.

Nie lepiej jednak poszukać przedlifta jak taki masz??Przecież tych jednostek jest trochę.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

tomski
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 65
Rejestracja: 18 sie 2016, 13:40
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Rybnik

Re: Fiat Marea/silnik 2.4 20v z L Kappy - jak podpiąć kolektor z VISem?

Post autor: tomski » 28 gru 2016, 4:12

Niestety, komora silnika w BBM-ach jest za mała i ori kolektor z Kappy się nie zmieścił..

Co do spasowania technicznego, to nie powinno być problemu, bo przecież sztywny z BBM-a jest tej samej wielkości i pasuje ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”