Ja wciskam w miejscu tego okrągłego uwypuklenia (najskuteczniej działa). Fakt, że nie zawsze za pierwszym razem odpowiednio "kliknie", ale ogólnie nie mam żadnych kłopotów z klapką ani nie muszę stosować żadnych trików o jakich piszesz
Jedyne co potrzeba to otwarty zamek centralny.
Generalnie to jest to chyba identyczna zasada działania jak klapka w Kappie.
Delta III - klapka od wlewu paliwa
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - klapka od wlewu paliwa
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 mar 2020, 20:29
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Re: Delta III - klapka od wlewu paliwa
Ja muszę przywalić dłonią tam, gdzie kropeczka i wtedy i ładnie się zatrzaskuje i ładnie się otwiera. Mam pewne podejrzenia co do przyczyn, jeśli coś wymyślę to dodam kolejny post.
Lancia Delta 2009 1.6
Re: Delta III - klapka od wlewu paliwa
Nie wiem czy zauważyliście ale wydaje mi się, że problemem jest wyrabianie się plastiku w klapce - mającego kontakt z trzpieniem. Poradziłem sobie z tym problemem najpierw naklejając kilka warstw małych kwadratów taśmy izolacyjnej w to miejsce na klapce. Jednak pomogło na rok - później znów się wyrobiło.
Obecnie zastosowałem patent: naklejenie cienkiego plastikowego odbojnika do mebli. Hula już ponad rok i zero problemów. Nic nie trzeba kombinować z otwieraniem i zamykaniem samochodu. działa tak jak powinno po wyjeździe z fabryki.
Trzeba tylko uważać na grubość odbojnika. Ewentualnie podszlifować stronę bez kleju. Gdy będzie za gruby klapka będzie odstawać od karoserii.
Obecnie zastosowałem patent: naklejenie cienkiego plastikowego odbojnika do mebli. Hula już ponad rok i zero problemów. Nic nie trzeba kombinować z otwieraniem i zamykaniem samochodu. działa tak jak powinno po wyjeździe z fabryki.
Trzeba tylko uważać na grubość odbojnika. Ewentualnie podszlifować stronę bez kleju. Gdy będzie za gruby klapka będzie odstawać od karoserii.
Lancia Delta III Selespeed Gold 1.6 Multijet 2012