Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: bronx » 15 mar 2016, 15:06

Ave mocarze :)
Rozgryzał ktoś temat IC do tej limuzyny ?
Potrzebuję wrzucić coś większego bo fabryczny to nieporozumienie, coś gdzieś ktoś ?

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: bronx » 16 mar 2016, 19:15

Jak zawsze odzew :)

To troszkę inaczej, czy ktoś ma, będzie miał zdjęcia zdjętego błotnika z IC
i może go, ma go z wymiarowanego ( dokładnie ) ??

Dziękuję.

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10678
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: FXX » 16 mar 2016, 20:05

Masz info czy jest to ten sam IC co np. w Alfie 156 z tym silnikiem?
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: belial666 » 16 mar 2016, 20:53

Czy chodzi o chłodnicę spalin? Bo czytam o fotce błotnika zdemontowanego, ale po co ta fotka, hmm?
Nr. telef. 501259455

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: bronx » 16 mar 2016, 21:56

A pierdyknołem się , chodzi o zdemontowany przedni zderzak.
Jutro sprawdzę nr IC z alfy i tego, dam znać.
Thx

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1347
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jjash » 16 mar 2016, 22:09

A wez sciagnij obudowe dolna silnika, wlez pod auto i zwymiaruj. Toz to zwykly prostokąt jest. Rozbieralem to ostatnio. No sorry, ale na robienie fotek nie wpadlem...bylem mocno..."podniecony" przeprowadzana wymiana chlodnicy.
A cóż Ci w tej nie pasuje? Dlaczego uważasz ze nieporozumienie?

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10678
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re:

Post autor: FXX » 16 mar 2016, 22:18

jjash pisze:A cóż Ci w tej nie pasuje? Dlaczego uważasz ze nieporozumienie?
Jeśli jest tej samej wielkości co w AR156 to jeśli ktoś chce podnieść moc to rzeczywiście jest nieporozumieniem. Latem po prostu "puchnie" i temperatura w dolocie mocno wzrasta, przez co mamy straty w mocy.
Przy wysokich temperaturach jest to mocno odczuwalne nawet przy seryjnej mocy.

Przynajmniej w AR, sama wymiana na większy frontowy IC daje już niemałe możliwości na rozwinięcie skrzydeł.

EDIT

bronx, sprawdziłem. W thesis jest inny ICek - frontowy, dwustronny (długi, niski prostopadłościan). W AR156 jest bardziej zbliżony kształtem powierzchni frontowej do kwadratu i jest jednostronny oraz umieszczony po lewej stronie.
Skoro w Thesis jest dwustronny to daje szanse, że da się upchnąć nieco większy dwustronny w miejsce ori, ale to już trzeba by pomierzyć na żywym organizmie.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: belial666 » 16 mar 2016, 22:29

Jan, tu z 2.4 150KM chłopaki komety robią. Z wiązku z tym średnice są potrzebne większe. Zastanawiam się, czy seryjnie jest wszystko dobrze policzone...
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: stabraf » 16 mar 2016, 22:38

A takie toto:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: belial666 » 16 mar 2016, 23:10

W tym egzemplarzu, to nie tylko z chodniczką jest problem. Przykry widok...
Nr. telef. 501259455

AUFER
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2661
Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: AUFER » 16 mar 2016, 23:17

Eee tam tylko brak zderzaka ;-)
A lampy zdemontowane by zderzak bezpiecznie wymontować.
JEST:
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG

BYŁO:
Kilka ;) x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: stabraf » 16 mar 2016, 23:21

EEE tam...wszystko złożone i se zapierpamparampam aż miło ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: belial666 » 16 mar 2016, 23:32

Jedno i drugie zdjęcie, to, to samo miejsce?


Dodano:

Szok w trampkach...;)
Ostatnio zmieniony 16 mar 2016, 23:40 przez belial666, łącznie zmieniany 1 raz.
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: stabraf » 16 mar 2016, 23:36

...Nie do końca, ale na tej samej działce ;)

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis 2.4 JTD 10v - większy IC

Post autor: bronx » 17 mar 2016, 8:55

Na razie zdrowie nie pozwala mi na zabawy w garażu, tak bym dup..y tu nie truł.
Temp powietrza przy serii w upalne dni ma nawet 80stC - jasne wszystko.
EPEr pokazuje ino tylko do Thesisa.

http://i.ebayimg.com/00/s/MzAxWDQzMA==/ ... T/$_57.JPG

A może mój jest cały zawalony, i wystarczy czyszczenie, zobaczymy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”