Kappa 2.0 16vT - Multiecuscan/Bosch Motronic M2.7

elbarto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 483
Rejestracja: 26 gru 2009, 17:25
Imię: Bartek
Lokalizacja: Gliwice

Kappa 2.0 16vT - Multiecuscan/Bosch Motronic M2.7

Post autor: elbarto » 03 mar 2016, 9:13

cześć
jako że nie widziałem na forum informacji informuje , a na końcu posta proszę o test posiadaczy 2.0 16VT i MULTIECUSCAN'a.

multiecuscan w wersji 2.9 obsługuje kappe 2.0 16VT opartą o sterownik Bosch Motronic M2.7.

testowałem, i faktycznie działa, odczytuje parametry, ma testy zaworu EVAP, testy wtryskiwaczy i nastawnika wolnych obrotów.
pokazuje parametry lambdy, przepływomierza i jescze pare innych.

jako legalny posiadacz programu jestem zadowolony :)

mam pytanie i prosbe do posiadaczy MES oraz 2.0 16VT.

czy możecie sprawdzić jak u was wygląda parametr przepływu powietrza [przepływomierz]?
czy program odczytuje parametr prawidłowo, stabilnie pokazuje itp?

pytam, bo to jedyny parametr jaki mi się nie podoba: odczyt bardzo skacze od niskiej wartości [większej niż oczekiwana] aż po wartości bardzo wysokie.
oczywiście przepływka może być walnięta i szaleć, chociaż do tej pory widziałem zazwyczaj martwe przepływomierze wskazujące stałą wartość,
ale wolał bym by ktoś sprawdził jak to wygląda w innym aucie zanim zacznę szukać przepływki.

będę zobowiązany.
Ostatnio zmieniony 03 mar 2016, 10:32 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
pozdrawiam, Bartek
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.4 '2008
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa
Była Lancia Y 1.2 '2002

Awatar użytkownika
drnogood
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 118
Rejestracja: 06 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 16vT - Multiecuscan/Bosch Motronic M2.7

Post autor: drnogood » 06 kwie 2016, 23:38

witam
w weekend sprobujemy zrobic testy.
wrzuc screny aby bylo co porownywac

JacekK
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 69
Rejestracja: 22 wrz 2007, 0:00
Imię: Jacek
Lokalizacja: Skierniewice / Tomaszów Maz.

Re: Kappa 2.0 16vT - Multiecuscan/Bosch Motronic M2.7

Post autor: JacekK » 28 gru 2023, 23:22

Cześć, odgrzewając kotleta może ktoś podpowie jakiego interfejsu trzeba używać do obsługi przez MESa?

Ja mam niebieski kabelek VAG KKL z przełącznikiem Fiatowskim, w zasadzie mam kilka ich sztuk. Niestety od zawsze ten kabelek powodował komunikaty o opóźnieniach w MES(np. gdy łączyłem się z Multiplą), które ignoruję zmieniając opóźnienia na porcie COM. Jednak po podłączeniu się z Kappą(przez przejściówkę z dodatkowym +) program dość szybko zrywa połączenie, w losowych momentach. Najczęściej jest to wtedy gdy przesyłana jest większa ilość danych, np. gdy otworzę zakładkę z błędami i tych błędów jest sporo, albo gdy włączę 1-2 zmieniające się parametry, czasem wystarczy ruszyć samochodem, bez zaznaczania czegokolwiek.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”