Lybra 2.4 JTD 150KM - przegub wewnętrzny ZR?
: 02 lip 2015, 11:01
Witam
Od jakiegoś czasu podczas przyspieszania (najbardziej jest to wyczuwalne na 2 biegu przy obrotach od ok 1500 do 2500 obr) drży auto i słychać przy uchylonym oknie takie metaliczne szuranie/cykanie właśnie w momencie wibracjii. Byłem jakiś czas temu u mechanika i stwierdził że prawa półoś była regenerowana ale jest lekki luz i zalecił jazdę aż wibrację nie staną się dokuczliwe.
Przeważnie autem podróżuje sam ale ostatnio miałem 3 pasażerów ( po ok 100 kg każdy) i doznałem szoku bo podczas przyspieszania niezależnie czy dynamicznego czy w miarę spokojnego autem i kierownicą telepało tak że myślałem że za chwile się rozpadnie.
Zadzwoniłem do w/w mechanika w Poznaniu/Starołęce (zainteresowani na pewno znają) i....usłyszałem że prawa półoś bedzie kosztowała ok 800zł a nawet więcej, do tego krzyżak itp i że naprawa lekko przekroczy 1000zł
Jako że chwilowo z gotówką nieciekawie a nie lubie mieć auta które jest potencjalnie niebezpieczne to poszukałem w eper nr katalogowy półósi 46307519
i w sklepie autosklep24.pl znalazłem prawą półoś , w zestawie (Kielich z prętem , łożysko podpory półosi
Krzyżak, osłona, opaski, smar) Producent tej półosi to firma ZR. a koszt całego zestawu to 470 zł
Pytanie do Was, czy ta ZR to dobra firma i czy warto kupić ten zamiennik ? Czy jednak przy tym silniku może byc tak że pojezdzę troche i znowu padnie ? Chociaż zaznaczam że nie ruszam z pedałem w podłodze na skręconych kołach itp.
Generalnie czy akurat w tym przypadku warto zaoszczedzić ?
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu podczas przyspieszania (najbardziej jest to wyczuwalne na 2 biegu przy obrotach od ok 1500 do 2500 obr) drży auto i słychać przy uchylonym oknie takie metaliczne szuranie/cykanie właśnie w momencie wibracjii. Byłem jakiś czas temu u mechanika i stwierdził że prawa półoś była regenerowana ale jest lekki luz i zalecił jazdę aż wibrację nie staną się dokuczliwe.
Przeważnie autem podróżuje sam ale ostatnio miałem 3 pasażerów ( po ok 100 kg każdy) i doznałem szoku bo podczas przyspieszania niezależnie czy dynamicznego czy w miarę spokojnego autem i kierownicą telepało tak że myślałem że za chwile się rozpadnie.
Zadzwoniłem do w/w mechanika w Poznaniu/Starołęce (zainteresowani na pewno znają) i....usłyszałem że prawa półoś bedzie kosztowała ok 800zł a nawet więcej, do tego krzyżak itp i że naprawa lekko przekroczy 1000zł
Jako że chwilowo z gotówką nieciekawie a nie lubie mieć auta które jest potencjalnie niebezpieczne to poszukałem w eper nr katalogowy półósi 46307519
i w sklepie autosklep24.pl znalazłem prawą półoś , w zestawie (Kielich z prętem , łożysko podpory półosi
Krzyżak, osłona, opaski, smar) Producent tej półosi to firma ZR. a koszt całego zestawu to 470 zł
Pytanie do Was, czy ta ZR to dobra firma i czy warto kupić ten zamiennik ? Czy jednak przy tym silniku może byc tak że pojezdzę troche i znowu padnie ? Chociaż zaznaczam że nie ruszam z pedałem w podłodze na skręconych kołach itp.
Generalnie czy akurat w tym przypadku warto zaoszczedzić ?
Pozdrawiam