Delta III - dołożenie tempomatu
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Cześć,
czy wiecie może jaki numer katalogowy ma sama manetka do tempomatu (w ePerze jakoś nie mogę znaleźć, jedynie całego "pająka") oraz dolna obudowa z wycięciem pod nią?
czy wiecie może jaki numer katalogowy ma sama manetka do tempomatu (w ePerze jakoś nie mogę znaleźć, jedynie całego "pająka") oraz dolna obudowa z wycięciem pod nią?
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Wiecie może czy manetka tempomatu do Delty jest taka sama jak w Bravo?
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
W stilo też jest taka sama manetka i możną ją spokojnie założyć.Różni się jedynie kolorem.Jest nieco jaśniejsza.krwi pisze:Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Potwierdzamkrwi pisze:Już wiem więc mogę sobie sam odpowiedzieć: tak manetka jak również obudowa kierownicy jest identyczna jak w Bravo.
Dołożony tempomat z bravo działa bez zarzutu.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1084
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Dzisiaj postanowiłem połączyć pragnienie z koniecznością.
Zakupiłem za 140 pln cały zestaw przełączników: kierunkowskazów, wycieraczek i manetkę tempomatu w jednym.
Chciałem mieć tempomat ( miałem w Bravo i się przyzwyczaiłem), a okazało się, że manetka wycieraczek jest niesprawna.
Nie działa funkcja spryskiwania przedniej szyby. Poprzedni właściciel tak podłączył, że uruchamiając płyn na tylną szybę, teraz leci z konieczności na przednią. Niestety, jednocześnie włącza się tylna wycieraczka, która pracuje na sucho.
Mam nadzieję, że nie będzie problemu z montażem? Oprócz oczywiście dodatkowego otworu na tempomat.
Wersja ORO rok prod. 2008.
Zakupiłem za 140 pln cały zestaw przełączników: kierunkowskazów, wycieraczek i manetkę tempomatu w jednym.
Chciałem mieć tempomat ( miałem w Bravo i się przyzwyczaiłem), a okazało się, że manetka wycieraczek jest niesprawna.
Nie działa funkcja spryskiwania przedniej szyby. Poprzedni właściciel tak podłączył, że uruchamiając płyn na tylną szybę, teraz leci z konieczności na przednią. Niestety, jednocześnie włącza się tylna wycieraczka, która pracuje na sucho.
Mam nadzieję, że nie będzie problemu z montażem? Oprócz oczywiście dodatkowego otworu na tempomat.
Wersja ORO rok prod. 2008.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1084
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Gdyby się ktoś pytał, to przełącznik pod kierownicę bez tempomatu, został zamieniony na taki z tempomatem.
Wszystkie kostki były i pasowały. Działają wszystkie funkcje.
Jedyny problemik to dolna osłona.
Wszystkie kostki były i pasowały. Działają wszystkie funkcje.
Jedyny problemik to dolna osłona.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Mam pytanko odnośnie tempomatu. Czy jak kupiłeś przełącznik zespolony i wymieniłeś na taki od razu z manetką do tempomatu, to musiałeś jeszcze ciągnąć jakieś dodatkowe kable, czy już wiązka która idzie do przełącznika z opcją tempomatu ma wszystkie potrzebne kable? Musiałeś też coś włączać w kompie? Czy kupowałeś cały przełącznik zespolony od Bravo, czy od Delty, są jakieś różnice?piterstilo pisze: ↑16 lut 2017, 19:36 Gdyby się ktoś pytał, to przełącznik pod kierownicę bez tempomatu, został zamieniony na taki z tempomatem.
Wszystkie kostki były i pasowały. Działają wszystkie funkcje.
Jedyny problemik to dolna osłona.
Czy Twój fabryczny przełącznik zespolony miał wejście na wtyczkę tempomatu?
U mnie z tego co wcześniej patrzyłem na bank nie ma wejścia, więc muszę kupić cały przełącznik zespolony, i zastanawiam się czy mogę kupić od Bravo II czy musi być od Delty i czy będę musiał ciągać jeszcze jakieś kable.
Ogólnie mam Deltę z 2008r. wg. VIN wersja Argento (Srebro)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1084
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Przełącznik kupiłem na portalu wiadomo jakim. Akurat trafił się do Delty.
Został zamontowany i od razu, działał. Wszystko pasowało bez żadnych przeróbek.
Bez ingerencji kompa zadziałał.
Wersja ORO, Delta 2008 r. kupiona w salonie w Polsce.
Oczywiście dolna osłona kolumny kierowniczej do przeróbki albo do wymiany.
Został zamontowany i od razu, działał. Wszystko pasowało bez żadnych przeróbek.
Bez ingerencji kompa zadziałał.
Wersja ORO, Delta 2008 r. kupiona w salonie w Polsce.
Oczywiście dolna osłona kolumny kierowniczej do przeróbki albo do wymiany.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
A pamiętasz czy Twój fabryczny przełącznik zespolony miał też wejście na wtyczkę tempomatu?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1084
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
W dolnej części przełącznika fabrycznego jest białe gniazdko na wtyczkę.
Do tego są jeszcze dwa czarne, ale te są umieszczone obok siebie,w górnej części.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Witam wszystkich, zainspirowany tym wątkiem kupiłem przełącz zespolony od delty iii z silnikiem 1.4 (jak rozumiem pojemność nie powinna mieć znaczenia) do tego osłonę pod wersję z tempomatem do mojej delty twinturbo 1.9, z 2008 roku w wersji platinium. Po odkręceniu kierownicy okazuje się że wtyczka pod tempomat jest, ale z doprowadzonym tylko jednym przewodem.
Zgaduję że to za mało i pozostałe 4 przewody trzeba pociągnąć od ECU. Czy dysponuje ktoś z Was schematem które piny wtyczki tempomatu pod które piny wtyczki ECU trzeba podpiąć aby wszystko działało? Czy trzeba podłączyć coś jeszcze?
@granit: Czy możesz podzielić się swoim doświadczeniem lub obiecanym manuałem
Pozdrawiam Michał
--edit--
z wątku na innym forum wynika że schemat w zależności od wersji silnika jest następujący:
Function: On/Off Restore Reduce Set/Increase
1.4 90hp 58 41 8 9.
T-Jet 85 61 86 84.
M-Jet 77 38 78 56
Zgaduję że to za mało i pozostałe 4 przewody trzeba pociągnąć od ECU. Czy dysponuje ktoś z Was schematem które piny wtyczki tempomatu pod które piny wtyczki ECU trzeba podpiąć aby wszystko działało? Czy trzeba podłączyć coś jeszcze?
@granit: Czy możesz podzielić się swoim doświadczeniem lub obiecanym manuałem
Pozdrawiam Michał
--edit--
z wątku na innym forum wynika że schemat w zależności od wersji silnika jest następujący:
Function: On/Off Restore Reduce Set/Increase
1.4 90hp 58 41 8 9.
T-Jet 85 61 86 84.
M-Jet 77 38 78 56
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Tempomat zamontowany i wszytko działa. Prawie wszystko - przycisk RES wydaje się nie reagować. Czy miał ktoś z Was podobny problem?
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Robiłeś osiowanie proxy?
Wysłane z Galaxy S8
Wysłane z Galaxy S8
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - dołożenie tempomatu
Żeby ten przycisk reagował to trzeba jechać z niewiele mniejszą prędkością niż zadana, jak różnica między aktualną a zadaną jest za duża (wydaje mi się z praktyki, że to w granicach kilkunastu km/h) to brak reakcji po wciśnięciu tego przycisku.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205