Delta II 1.6 8v - przerobienie monowtrysku na czteropunktowy
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Delta II 1.6 8v - przerobienie monowtrysku na czteropunk
No i właśnie o to chodzi. Nie są to nazwy od bloku, tylko od wałków.
- tasman3310
- Forumowicz/ka
- Posty: 1563
- Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mirków/Wrocław
Re: Delta II 1.6 8v - przerobienie monowtrysku na czteropunk
No oczywistym jest że DOHC, a SOHC to oznaczenie ile wałków rozrządu jest, a nie ile wałów korbowych w bloku
A po co kombinować jak widziałem komplet swapa na OLX 1.6 16V za bodajże 700PLN
A po co kombinować jak widziałem komplet swapa na OLX 1.6 16V za bodajże 700PLN
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
Re: Delta II 1.6 8v - przerobienie monowtrysku na czteropunk
Akurat w przypadku Fiata tak nazwali rodzinę silników, a tłumaczenia skrótów nie potrzebuję, bo wiem co oznaczają, co też napisałem. Wpiszcie sobie w angielską wiki chociażby i są 3 generacje silników Fiat SOHC, gdzie na końcu jest własnie ten o którym piszemy. "Oczywistym jest", że silnik 1.6 16V formalnie jest silnikiem DOHC, natomiast należy do rodziny SOHC Fiata, w której są silniki SOHC oraz 16V z BBM, delty, stilo.