Kappa - gdzie znajduje się centralka sterowania ksenonów?
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Kappa - gdzie znajduje się centralka sterowania ksenonów?
Witam!
Tak jak w tytule.
Proszę o pomoc, gdzież to cholerstwo jest i jak wygląda.
Pozdrawiam
Tak jak w tytule.
Proszę o pomoc, gdzież to cholerstwo jest i jak wygląda.
Pozdrawiam
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
Skręcona z lampą od spodu;)
Chyba, że nie o przetwornicę Ci chodzi?
Chyba, że nie o przetwornicę Ci chodzi?
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
Nie....
Przetwornica to inna bajka
Dzięki
Przetwornica to inna bajka
Dzięki
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
A czasami nie chodzi o Thesis ?
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
Jeszcze nie mylę Kappy z Theśką
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
Ale działy się chyba pomyliły Napisałeś w Dziale technicznym thesis
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
Teoretycznie przeglądając EPER=a wydaję się być gdzieś w okolicy zegarów lub w tunelu, ale raczej przy zegarach.
KAPPA TDS & JTD
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
Miłość do Thesis przysłania zdrowy rozsądek
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
To chyba skleroza Może okulisty trzeba mimomo1234/momo11 pisze:Ale działy się chyba pomyliły Napisałeś w Dziale technicznym thesis
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
Taki mały psikus jak przystało na dzisiejszy dzień
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - gdzie znajduję się centralka sterowania Xeononów
Sterownik-moduł jest pod kierownicą tam gdzie przekaźniki i bezpieczniki taka podłużna skrzynka - Kappy na lampach normalnych mają biały a na ksenonach czarny - później są już przetwornice pod lampą albo gdzie indziej jak ktoś sobie wymieniał na inną.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 0:52 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Linki do aukcji zabronione w dziale technicznym!
Powód: Linki do aukcji zabronione w dziale technicznym!
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Kappa - gdzie znajduje się centralka sterowania ksenonów
Bartek, a nie piszesz przypadkiem o IGE, tym kontrolującym wszystkie światła? Bo jego wersja nie ma dla ksenonów znaczenia. Jeśli chodzi o centralkę do sterowania ksenonami tak jak w Thesis (żeby się do niej podpiąć kompem) to nie ma czegoś takiego.
W ksenonach jedyna dwa dodatkowe moduły to jest regulator w tylnej belce (taki z korbką, od automatycznego poziomowania) oraz gdzieś pod siedzeniem pasażera akcelerometr - ten mierzy czy i jak mocno dajesz w palnik albo hamujesz i odpowiednio podnosi albo obniża lampy. Silniki w ksenonach mają płaską wtyczkę na 4 piny zamiast takiej dużej na 3 piny, jak to ma miejsce w halogenach. Jak się jednak ma ksenony to ta wtyczka do normalnych silników też jest obecna.
Przekładka na halogeny jest możliwa bez żadnej ingerencji w głębsze układy - wymienia się tylko lampy, wszystko jest plug&play.
W ksenonach jedyna dwa dodatkowe moduły to jest regulator w tylnej belce (taki z korbką, od automatycznego poziomowania) oraz gdzieś pod siedzeniem pasażera akcelerometr - ten mierzy czy i jak mocno dajesz w palnik albo hamujesz i odpowiednio podnosi albo obniża lampy. Silniki w ksenonach mają płaską wtyczkę na 4 piny zamiast takiej dużej na 3 piny, jak to ma miejsce w halogenach. Jak się jednak ma ksenony to ta wtyczka do normalnych silników też jest obecna.
Przekładka na halogeny jest możliwa bez żadnej ingerencji w głębsze układy - wymienia się tylko lampy, wszystko jest plug&play.
Drop a gear and disappear!
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - gdzie znajduje się centralka sterowania ksenonów
Tak mówię o IGE - ale ten biały nie obsłuży xenonów - jak masz czarny to można sobie zapodać xenon - a typowej centralki jak w Thesis - aby można było sobie pogadać to nie ma.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Kappa - gdzie znajduje się centralka sterowania ksenonów
Nie, to nie tak. Czarne były przed liftem bodajże, białe po - i chyba tylko białe były oryginalnie w wersjach z ksenonami. U mnie w każdym razie taki był, ale ostatecznie zawiódł (one są dość awaryjne) i musiałem założyć starszy czarny. Białe sprawne są praktycznie nie do dostania. I żeby nie było - awaria dotyczyła oświetlenia tylnego, najpierw padły światła stopu, potem wsteczne i pozycyjne. Z przodu do końca wszystko działało.
Różnica techniczna jest tylko taka, że czarny IGE nie obsługuje trzeciego STOPu, a biały owszem. Przy zamianie białego na czarny trzeba wyciąć kabelek do tej lampy z wtyczki przy IGE i podłączyć go bezpośrednio do kabelka idącego z czujnika przy pedale. to chyba nawet jest ta sama wtyczka. Inaczej trzeci STOP nie będzie działał. Różnica jest też taka, że mając biały IGE dostaniemy informację o spaleniu żarówki w trzecim STOPie, a mając czarny - nie.
Różnica pomiędzy halogenami a ksenonami to wyłącznie obecność czujnika samopoziomowania i akcelerometru, a potem to dopiero przy lampach jest dodatkowa wtyczka na nowszy rodzaj silników poziomujących. Poza tym jest wszystko to samo, jak ktoś ma oryginalnie halogeny to może bez problemu podpiąć ksenony. Jedynie z punktu widzenia legalności powinien sobie załatwić czujnik do samopoziomowania na tylnej belce (silniki mogą zostać stare, bo czwarty pin w nowych to sygnał z nieobowiązkowego akcelerometru).
Różnica techniczna jest tylko taka, że czarny IGE nie obsługuje trzeciego STOPu, a biały owszem. Przy zamianie białego na czarny trzeba wyciąć kabelek do tej lampy z wtyczki przy IGE i podłączyć go bezpośrednio do kabelka idącego z czujnika przy pedale. to chyba nawet jest ta sama wtyczka. Inaczej trzeci STOP nie będzie działał. Różnica jest też taka, że mając biały IGE dostaniemy informację o spaleniu żarówki w trzecim STOPie, a mając czarny - nie.
Różnica pomiędzy halogenami a ksenonami to wyłącznie obecność czujnika samopoziomowania i akcelerometru, a potem to dopiero przy lampach jest dodatkowa wtyczka na nowszy rodzaj silników poziomujących. Poza tym jest wszystko to samo, jak ktoś ma oryginalnie halogeny to może bez problemu podpiąć ksenony. Jedynie z punktu widzenia legalności powinien sobie załatwić czujnik do samopoziomowania na tylnej belce (silniki mogą zostać stare, bo czwarty pin w nowych to sygnał z nieobowiązkowego akcelerometru).
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - gdzie znajduje się centralka sterowania ksenonów
To co steruje silniczkami reflektorów?
I do czego służy centralka numer 12 (nie jest to IGE)?
I do czego służy centralka numer 12 (nie jest to IGE)?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
KAPPA TDS & JTD