Strona 1 z 1
Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 11:58
autor: momo1234/momo11
Siemka mam chyba problem z kolejnym już pierburgiem gdyż auto ma skoki doładowania i ładuje max tylko 0,8 bara. Chciałbym zakupić ręczny regulator doładowania i wskaźnik ciśnienia doładowania i zamontować to zamiast orginalnego rozwiązania. Co myślicie na ten temat ?
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 13:15
autor: topcio
Miałem tak w 16vt - działało jak złoto.
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 14:31
autor: intuos
Jeżeli doładowanie ci skacze to pytanie czemu, czy przypadkiem nie masz noviteca na pokładzie?
Generalnie mbc można dawać jak jest program, np ustawić na 1 bar. tak by to co jest powyżej regulował pierburg.
Czy próbowałeś pierburga o którym pisałem jako zamienniku oryginalnego? U mnie chodzi jak złoto. Ewentualnie załóż solenoid MAC-220zł.
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 15:08
autor: momo1234/momo11
Noviteca raczej nie mam komp oryginał. Pierburga zmieniałem już dwa razy. Topcio i jak to jeździło ? Nie wywalało błędu dlatego, że pierburg podpięty ? I tak w przyszłości myślę o gtecu. Pytanie. Wywalam całkowicie pierburga i wkładam w to miejsce mbc i tyle tak ? Jeszcze jedno pytanie. Po podpięciu pod fiatecuscan wywala mi bład Parametr FRA i integrator sondy lambda. Po podpięciu pod profesjonalny komputer GUTMANN nie pokazuje żadnego błędu a wszystkie parametry są ok. Któremu komputerowi wierzyć ?
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 15:51
autor: topcio
momo1234/momo11 pisze: Topcio i jak to jeździło ?
Super, miałem ustawione o ile pamiętam 1,1 .
momo1234/momo11 pisze:Nie wywalało błędu dlatego, że pierburg odpięty ?
Elektrycznie był podpięty aby nie było błędów.
momo1234/momo11 pisze:Wywalam całkowicie pierburga i wkładam w to miejsce mbc i tyle tak ?
Nie. Patrz wyżej. Pierburg zostaje na wiązce elektrycznej a podciśnienia przekładasz do MBC. Bezwzględnie konieczna jest regulacja MBC wg wskaźnika.
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 15:58
autor: momo1234/momo11
Była poprawa jakaś względem oryginalnego rozwiązania ? Lepiej jechało czy gorzej ?
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 16:12
autor: topcio
Tak, przestało skakać doładowanie

- też miałem uszkodzonego pierburga.
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 16:38
autor: momo1234/momo11
Czyli taki zestaw będzie okej ?
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 16:52
autor: momo1234/momo11
I narysuje mi ktoś albo powie jak to powinno być podłączone ? Bo nie mam pojęcia ;/

Tak to ma wyglądać ?
Re: Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 26 lis 2014, 18:28
autor: topcio
Tak
Kappa 2.0 20vT - MBC zamiast Pierburga?
: 28 lis 2014, 13:13
autor: Lewutek
momo1234/momo11 pisze:Noviteca raczej nie mam komp oryginał ... I tak w przyszłości myślę o gtecu ...
CZE ...
Nie pchaj się w Novitec-a ani też w Gtec-a ... one
NIE SĄ napisane pod Kappę 2,0T20V ... po prostu inny samochów: nie ta masa (ciężar), nie te przełożenia w skrzyni biegów itp. ... jeśli chcesz uszkodzić motor wskutek przegrzania, to oczywiście ci wolno ... twoje auto i twoja wola ... pod to auto potrzeba napisać program indywidualny ... ja cały czas za tym się rozglądam

... może kolega
intuos coś dorzuci do tematu możliwości napisania programu ... lub na jakim on jest etapie
A tu masz link do poczytania ("sedno" sprawy na samym dole strony):
Pozdrawiam
PS1. Jak tak bardzo "pragniesz" tego Gtec-a to Ci mogę go "opchnąć" za bardzo symboliczną wartość ...

...
PS2. U mnie w K2,0T20V oryginalny pierburg zastąpiłem tym, który kolega
intous wskazał, a oryginalny Bosch-owski zawód DV wymieniłem na ProPerfect-a