Delta II 1.9TD - regeneracja turbiny/głowica=brak mocy?
: 16 lis 2014, 0:15
Witam.
W moim pojeździe niestety po przejechaniu prawie 300tyś nadszedł czas na turbinę. W związku z tym
poszła na regenerację, a przy okazji głowice na planowanie i sprawdzenie szczelności. Poza tym wymieniłem wszelkie uszczelki w silniku aby mi nigdzie nie kapał:). Dolot wymyto i ogólnie silnik zrobiłem że aktualnie jest czystszy niż wnętrze
samochodu:P
Niestety przy jeździe próbnej okazało się że mocy mu brakuje i wygląda jak by nie chciał doładowywać jak należy.
Próbowaliśmy przeskoczyć na pompie o jeden ząbek do przodu i do tyłu ale efekt nie był zadowalający więc zostało oryginalne ustawienie.
Chciałem jeszcze się dowiedzieć gdzie na pompie dokładne znajduje się sterowanie kątem wtrysku bo trochę ciężko mi dojrzeć gdzie to jest, a nie chce rozebrać go zbędnie. Bo podejrzewam że może tu jeszcze być jakiś problem.
Jeżeli ktoś się spotkał z takim przypadkiem to bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi:)
Pozdrawiam.
W moim pojeździe niestety po przejechaniu prawie 300tyś nadszedł czas na turbinę. W związku z tym
poszła na regenerację, a przy okazji głowice na planowanie i sprawdzenie szczelności. Poza tym wymieniłem wszelkie uszczelki w silniku aby mi nigdzie nie kapał:). Dolot wymyto i ogólnie silnik zrobiłem że aktualnie jest czystszy niż wnętrze
samochodu:P
Niestety przy jeździe próbnej okazało się że mocy mu brakuje i wygląda jak by nie chciał doładowywać jak należy.
Próbowaliśmy przeskoczyć na pompie o jeden ząbek do przodu i do tyłu ale efekt nie był zadowalający więc zostało oryginalne ustawienie.
Chciałem jeszcze się dowiedzieć gdzie na pompie dokładne znajduje się sterowanie kątem wtrysku bo trochę ciężko mi dojrzeć gdzie to jest, a nie chce rozebrać go zbędnie. Bo podejrzewam że może tu jeszcze być jakiś problem.
Jeżeli ktoś się spotkał z takim przypadkiem to bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi:)
Pozdrawiam.