Delta III - sprężyny EIBACH

misioo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 21 lut 2010, 11:59
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Delta III - sprężyny EIBACH

Post autor: misioo » 17 gru 2019, 13:27

Panowie ma ktoś jakieś zdjęcia Delty na tych Pro-kitach? Nie robi się wąskotorówka?
Delta 2.0 Mjet 2010.

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5958
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta III - sprężyny EIBACH

Post autor: vanisch » 18 gru 2019, 8:42

W pierwszym poście jest zdjęcie.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Są:
BMW + 2x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Berlingo

misioo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 21 lut 2010, 11:59
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Delta III - sprężyny EIBACH

Post autor: misioo » 19 gru 2019, 12:43

Niestety nie widać na nim jak to wygląda pod kątem chowania się kół w nadkolach, szczególnie na mniejszych felgach. Jeśli ktoś miałby inne fotki i chciał się podzielić byłbym wdzięczny.
Delta 2.0 Mjet 2010.

Karol.srz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 4
Rejestracja: 05 lut 2020, 10:28
Imię: Karol

Re: Delta III - sprężyny EIBACH

Post autor: Karol.srz » 07 lut 2020, 9:14

Macie może na sprzedaż te używane sprężyny?

misioo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 21 lut 2010, 11:59
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Delta III - sprężyny EIBACH

Post autor: misioo » 26 mar 2020, 20:05

Ja mam komplet do 2.0.
Delta 2.0 Mjet 2010.

Astarte
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 03 sty 2021, 19:56
Imię: Cezary

Re: Delta III - sprężyny EIBACH

Post autor: Astarte » 03 sty 2021, 23:35

Serdecznie witam wszystkich! :-)

..i przechodze z marszu do tematu:

Jestem świeżym posiadaczem Lancia Delta III z 2010r 1.6D MJ 120km. <3
Niestety podczas wymiany klockow mechanik zwrocil uwage na "nadpeknieta" (bo jest jeszcze cala) sprezyne. 1 z przodu, 1 z tylu, wiec komplet do wymiany. Pytanie brzmi, czy moge na oryginalne amorki zalozyc te pro kity od eibacha? prawde mowiac nie chcialem obnizac swej lanczuni, jednak biorac pod uwage fakt, ze 1 oryginalna kosztuje tyle co caly pro kit - nie mam wyboru. rzecz jasna zamiennikow oryginalow nie znalazlem ani ja ani warsztat ktory nie ma zielonego pojecia.. ech, krotko mowiac wiem wiecej po lekturze paru tematow z tego forum niz tego czego sie dowiedzialem od gosci w renomowanym serwisie w mym miescie.

z tego co widze - oraz czytajac ten temat wynika, ze ktos juz to robil, ale jak juz wspominalem jestem swiezaczkiem i wole sie dopytac.

z tego co widze po ofertach, hurtownicy eibacha oferuja konkretne sprezyny pod konkretny VIN, wiec teoretycznie gra gitara. trudno, bede bardziej uwazal na przeszkody, bedzie bardziej wyboiscie, ale moim priorytetem jest zdrowie mego auta oraz me wlasne bezpieczenstwo.

TL:DR - CZY MOGE ZALOZYC PRO KITY OD EIBACHA BEZ WYMIANY ORYGINALNYCH AMORTYZATOROW DO LANCIA DELTA III 1.6 MJ 120KM?

domniemam, ze najlepiej byloby wymienic je razem z amorkami, ale.. no coz, znacie zycie :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”