Strona 1 z 1
Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 11 lut 2014, 20:04
autor: skyblu
Muszę wymienić tą część w Kappie JTD,
Chodzi o ten umieszczony w aluminiowej łapie sięgającej za silnik,
czy jest jakiś patent, którym można go wcisnąć?
pozdrawiam

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 11 lut 2014, 22:39
autor: stabraf
Ja sobie zrobiłem "wciągacz" z dwóch płaskowników i śruby

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 12 lut 2014, 20:30
autor: skyblu
stabraf pisze:Ja sobie zrobiłem "wciągacz" z dwóch płaskowników i śruby

Tak k
ombinowałem
płaskowniki: jeden oparty o łapę drugi, o tuleję, połączone śrubą i dokręcane aż nakrętka wciśnie tuleję na miejsce w łapie.
Czy dawałeś coś dla poślizgu

czy może sama woda?
Tak na marginesie w AS24 kupiłem tuleję-reakcyjną z pełną gumą bez podcięcia, taką jaka jest w drugiej łapie. Czy nie jest za sztywna? Sklep twierdzi że jest ok, ale z jakiegoś powodu są rożne,
Masz zdanie na ten temat
Pozdrawiam

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 12 lut 2014, 21:48
autor: stabraf
Wyczyściłem delikatnie dziurę po tulejce papierem i czymś tam co było pod ręką tłustego posmarowałem delkatnie i jaazda

Trza kontrolować, coby równo właziło

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 12 lut 2014, 22:10
autor: cocoon
Mogłeś wcześniej powiedzieć to obeszłoby się bez rozbierania połowy silnika

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 12 lut 2014, 23:13
autor: stabraf
Trza było zapytać jak Krzysiek

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 13 lut 2014, 20:17
autor: adamM20
stabraf pisze:Wyczyściłem delikatnie dziurę po tulejce papierem i czymś tam co było pod ręką tłustego posmarowałem delkatnie i jaazda

Trza kontrolować, coby równo właziło

...

Tak przy okazji, w przypadku drążka delikatne czyszczenie i smarowanie jest ok ale w przypadku na przykład wahaczy to czyszczenie i smarowanie powinno być nie delikatne ale bardzo delikatne bo zdarzało się, że w przypadku dużych "skoków" wahaczy twardej gumy silentblocka tulejka potrafiła się obrócić
Pozdrawiam
Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 13 maja 2014, 16:54
autor: skyblu
Zrobione jak radził
stabraf bez problemów/śruba i dwie podkładki wzmacniane/ tylko dobrze mieć dwie różnej długości śruby,
dzięki
pozdrawiam

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 13 maja 2014, 17:38
autor: stabraf
Elegancko

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 13 maja 2014, 22:33
autor: volf
A ja się zapytam jakie są objawy zużycia tej tulejki, bo u siebie mam w stanie, powiedzmy, "średnim", ale jakiś niepokojących objawów nie zauważyłem. Być może nie wiem jak szukać

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 14 maja 2014, 8:04
autor: skyblu
volf pisze:A ja się zapytam jakie są objawy zużycia tej tulejki, bo u siebie mam w stanie, powiedzmy, "średnim", ale jakiś niepokojących objawów nie zauważyłem. Być może nie wiem jak szukać

Ewidentnie rozwulkanizowany troszkę telepie o budę na wolnych
pozdrawiam

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 05 lip 2017, 8:36
autor: Anakin
Czy do wymiany tejże tulei należy w jakikolwiek sposób podpierać silnik? Czy po prostu odkręcić i wymieniać?
Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika
: 05 lip 2017, 9:07
autor: volf
Bez obaw, nic się nie przewróci więc podpierać nie trzeba
