Strona 1 z 1

Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 11 lut 2014, 20:04
autor: skyblu
Muszę wymienić tą część w Kappie JTD,
Chodzi o ten umieszczony w aluminiowej łapie sięgającej za silnik,
czy jest jakiś patent, którym można go wcisnąć?

pozdrawiam :D

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 11 lut 2014, 22:39
autor: stabraf
Ja sobie zrobiłem "wciągacz" z dwóch płaskowników i śruby ;)

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 12 lut 2014, 20:30
autor: skyblu
stabraf pisze:Ja sobie zrobiłem "wciągacz" z dwóch płaskowników i śruby ;)
Tak kombinowałem :-P
płaskowniki: jeden oparty o łapę drugi, o tuleję, połączone śrubą i dokręcane aż nakrętka wciśnie tuleję na miejsce w łapie.
Czy dawałeś coś dla poślizgu ;) czy może sama woda?
Tak na marginesie w AS24 kupiłem tuleję-reakcyjną z pełną gumą bez podcięcia, taką jaka jest w drugiej łapie. Czy nie jest za sztywna? Sklep twierdzi że jest ok, ale z jakiegoś powodu są rożne,
Masz zdanie na ten temat :D

Pozdrawiam :D

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 12 lut 2014, 21:48
autor: stabraf
Wyczyściłem delikatnie dziurę po tulejce papierem i czymś tam co było pod ręką tłustego posmarowałem delkatnie i jaazda ;) Trza kontrolować, coby równo właziło :)

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 12 lut 2014, 22:10
autor: cocoon
Mogłeś wcześniej powiedzieć to obeszłoby się bez rozbierania połowy silnika : cenzura :

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 12 lut 2014, 23:13
autor: stabraf
Trza było zapytać jak Krzysiek :P

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 13 lut 2014, 20:17
autor: adamM20
stabraf pisze:Wyczyściłem delikatnie dziurę po tulejce papierem i czymś tam co było pod ręką tłustego posmarowałem delkatnie i jaazda ;) Trza kontrolować, coby równo właziło :)
... : ok2 : Tak przy okazji, w przypadku drążka delikatne czyszczenie i smarowanie jest ok ale w przypadku na przykład wahaczy to czyszczenie i smarowanie powinno być nie delikatne ale bardzo delikatne bo zdarzało się, że w przypadku dużych "skoków" wahaczy twardej gumy silentblocka tulejka potrafiła się obrócić : cenzura :
Pozdrawiam

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 13 maja 2014, 16:54
autor: skyblu
Zrobione jak radziłstabraf bez problemów/śruba i dwie podkładki wzmacniane/ tylko dobrze mieć dwie różnej długości śruby, : ok2 :
dzięki

pozdrawiam :D

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 13 maja 2014, 17:38
autor: stabraf
Elegancko : yesyes :

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 13 maja 2014, 22:33
autor: volf
A ja się zapytam jakie są objawy zużycia tej tulejki, bo u siebie mam w stanie, powiedzmy, "średnim", ale jakiś niepokojących objawów nie zauważyłem. Być może nie wiem jak szukać :?:

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 14 maja 2014, 8:04
autor: skyblu
volf pisze:A ja się zapytam jakie są objawy zużycia tej tulejki, bo u siebie mam w stanie, powiedzmy, "średnim", ale jakiś niepokojących objawów nie zauważyłem. Być może nie wiem jak szukać :?:
Ewidentnie rozwulkanizowany troszkę telepie o budę na wolnych :-P
pozdrawiam :D

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 05 lip 2017, 8:36
autor: Anakin
Czy do wymiany tejże tulei należy w jakikolwiek sposób podpierać silnik? Czy po prostu odkręcić i wymieniać?

Re: Kappa JTD - drążek reakcyjny silnika

: 05 lip 2017, 9:07
autor: volf
Bez obaw, nic się nie przewróci więc podpierać nie trzeba :)