Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Awatar użytkownika
yorass
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 92
Rejestracja: 15 maja 2008, 0:00
Imię: Dawid
Lokalizacja: Ostrzeszów

Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: yorass » 17 sty 2014, 19:03

Witam mam takie pytanie. jako ze do swojej lybry mam 1 kluczyk i to w nie za ciekawym stanie a dorobienie w aso klucza jest no nie ukrywajmy droga inwestycja wiec pomyslalem sobie zeby od kogos kupic z trzaskanego auta komplet kluczykow stacyjke i wszystkie zamki. Jak to wyglada w praktyce? czy do tego zestawu rozumiem trzeba kupic immo komputer i stacyjke? jak to wyglada w praktyce? moze juz ktos mascil takie rzeczy?

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: stabraf » 17 sty 2014, 20:26

Jeśli elektronikę w swoim masz OK tylko strzaskana obudowa to tylko kluczyki + stacyjka i wkładki, przełożysz elektronikę ze swojego i git ;)

Awatar użytkownika
yorass
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 92
Rejestracja: 15 maja 2008, 0:00
Imię: Dawid
Lokalizacja: Ostrzeszów

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: yorass » 17 sty 2014, 20:32

az nie chce mi sie wierzyc ze to takie proste:)

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: stabraf » 17 sty 2014, 20:33

ano nie...jeszcze trza przełożyć pastylkę immo ;)

Awatar użytkownika
yorass
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 92
Rejestracja: 15 maja 2008, 0:00
Imię: Dawid
Lokalizacja: Ostrzeszów

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: yorass » 17 sty 2014, 20:38

Pastylkę immo czyli zawartość kluczyka czy jak to rozumieć?

A gdybym chciał żeby mieć wszystkie kluczyki działające?
Ostatnio zmieniony 17 sty 2014, 21:18 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłem posty.

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: stabraf » 17 sty 2014, 21:21

yorass pisze:Pastylkę immo czyli zawartość kluczyka czy jak to rozumieć?
Tak, elektronikę i taką czarną kostkę. To właśnie transponder - kostka immo ;)
yorass pisze:A gdybym chciał żeby mieć wszystkie kluczyki działające?
....to wtedy do zestawu musiałbyś zabrać właśnie komp silnika (odpowiedni do Twojego silnika) i centralkę immo.

Awatar użytkownika
yorass
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 92
Rejestracja: 15 maja 2008, 0:00
Imię: Dawid
Lokalizacja: Ostrzeszów

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: yorass » 17 sty 2014, 22:08

wtedy wystraczy to wszystko podmienic komputer przelozyc i wszystko bedzie chodzic jak nalezy czy wtedy tez czeka mnie np. wizyta u elektrom. ktory cos tam poustawia?

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: stabraf » 17 sty 2014, 23:05

Jeśli komp będzie odpowiedni i sprawny(piloty i centralka immo również) to powinno wsio zagadać "od strzała" ;)

Aha...jeszcze kwestia działania pilotów do otwierania/zamykania...Lybrowcy, czy za to jest odpowiedzialna ta centralka pod nogami pasażera z przodu ? bo nie wiem.

grzestel
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 95
Rejestracja: 17 paź 2011, 21:20
Imię: grzestel
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: grzestel » 20 sty 2014, 8:23

Za piloty odpowiedzialna jest centralka w lampce podsufitki.
__________________________
Lybra 1.9 JTD 2001r
Phedra 2007 2.0 HDI 136 KM
Kraków

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: stabraf » 20 sty 2014, 9:06

grzestel pisze:Za piloty odpowiedzialna jest centralka w lampce podsufitki.
No...i wsio jasne ;)

Damcoch
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2014, 18:44
Imię: Damian
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: Damcoch » 16 wrz 2014, 12:51

A jak jest tak jak w moim przypadku że zgubiłem klucz a nie mam zapasowego to co wtedy ? Wymiana stacyjki imo i przekładka zamków?

Damcoch
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 3
Rejestracja: 14 wrz 2014, 18:44
Imię: Damian
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: Damcoch » 16 wrz 2014, 12:53

Bardzo proszę o pomoc bo mam już tydzień czasu auto uziemione na dodatek jest otwarte a w ASO cenowy dramat.

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: Wilkin » 16 wrz 2014, 13:00

Jak nie masz już żadnego kluczyka to tak :(
poszperaj po gratach które dostałeś z autem - najlepiej jakbyś znalazł matkę.(bordowy)
Co mogę ci powiedzieć - nowe auto miało 4 szt zapasu.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: Dudi » 16 wrz 2014, 13:53

Wilkin pisze:Jak nie masz już żadnego kluczyka to tak :(
poszperaj po gratach które dostałeś z autem - najlepiej jakbyś znalazł matkę.(bordowy)
Co mogę ci powiedzieć - nowe auto miało 4 szt zapasu.
A kto i kiedy ci Grześ takich informacji udzielił, że Lybra miała 4 szt. i jeszcze do tego matkę??? 8-O
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Lybra - wymiana stacyjki i zamków

Post autor: Wilkin » 16 wrz 2014, 14:02

4 szt z matką jak już
- Nie miała ?
to Lancia powoli już schyłkowała na lybrze :P
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”