Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 15 lip 2013, 21:53

Witam wszystkich.Szukam pomocy a mianowicie po kapitalnym remoncie silnika nie mogę odpalić.Podaje paliwo do listwy wtryskiwaczy lecz z wtrysków nic nieleci a po zalaniu w kolektor odpala bez problemu.Pomóżcie????

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Kappa 2.0 16v Turbo problem z odpaleniem

Post autor: mac1us » 15 lip 2013, 22:04

Nie zamieniłeś przypadkiem dolotu paliwa z powrotem :D ?

Awatar użytkownika
tasman3310
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1563
Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Mirków/Wrocław

Kappa 2.0 16v Turbo problem z odpaleniem

Post autor: tasman3310 » 15 lip 2013, 22:05

A immobiliser gaśnie? Odczytuje kod z kluczyk?
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 15 lip 2013, 22:18

imobilajzer jest ok
dolot jest też ok
Ostatnio zmieniony 15 lip 2013, 23:26 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie klep posta pod postem, tylko kliknij "edytuj". Połączyłem.

Awatar użytkownika
tasman3310
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1563
Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Mirków/Wrocław

Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: tasman3310 » 15 lip 2013, 22:31

wszystkie czujniki podpięte?
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 15 lip 2013, 22:41

Czujniki są wszystkie podpięte tylko niewiem jak z podciśnieniem może coś nie tak podpiełem. Poprostu niemal pojęcia co to może być

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: Lukasz_TG » 15 lip 2013, 22:51

Wtryskiwacze masz ujemne czyli sterowane minusem z ECU. Natomiast +12V masz z przekaznika. Najprostsza metoda to żarówka 5W 12V podpięta zamiast wtryskiwacza, wtedy przy próbie odpalania miga, w tym momencie masz pewność, że do wtryskiwacza dochodzi prąd. Natomist jeżeli nie dochodzi minus z ECU to problem tkwi w CODE.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 15 lip 2013, 22:59

Code czyli imobilajzer???

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: Lukasz_TG » 15 lip 2013, 23:00

Tak, ale sprawdz tak jak pisałem, wtedy będzie wszystko wiadomo.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 15 lip 2013, 23:20

Ok.Jutro sprawdzę i odezwę. Jeśli ktoś z kolegów ma jakieś pomysły to proszę pisać

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 16 lip 2013, 10:24

Wszystko w porządku moja lala odpala.Tył auta był uniesiony do góry i podawało zamało paliwa .Odpala na tyk.Mysle że jutro nią wyjadę to dodam pare fotek z odratowania mojej Kapci.narazie zainwestowałem w nią 8-9 tysia,ale za to radość z jazdy jest BEZCENNA.Waro było.dziękuje wam za pomoc.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 16 lip 2013, 22:07

Jednak nie dzisiaj a jutro wyjazd

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: Lukasz_TG » 16 lip 2013, 22:28

Dzisiaj czy jutro to chyba nie robi różnicy. Ważne żeby wyjechało o własnych siłach i silnik nie powiedziaj dziękuje po przejechaniu 10 km :)
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: mac1us » 16 lip 2013, 22:30

Prawie miałem rację :D

Awatar użytkownika
irekz1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 41
Rejestracja: 07 mar 2010, 22:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Re: Kappa 2.0 16v Turbo - problem z odpaleniem

Post autor: irekz1 » 16 lip 2013, 22:53

Silnik po kapitalce, nówka sprzęgło,nowe zawieszenie, hamulce,turbina po regeneracji, normalnie niema czego się czepić.Zostanie mi tylko regulacja gazu , ustawienie zbieżności i wypranie wnętrza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”