AR 146 - zasilanie listwy wtryskiwaczy
: 27 paź 2012, 1:15
Cześć,
Jak w temacie - mam problem z listwą wtryskiwaczy.
Silnik benzyna 1.4 16V Twin Spark
odkręciłem od listwy wąż zasilający.
Pytanie:
Czy po przekręceniu zapłonu (słychać pompę) powinno lecieć paliwo?
Bo u mnie jak pisałem powyżej - słysze pompę, ale paliwo tym weżem nie leci. Dopiero po kilku nazwijmy to zaplonach (kilkukrotne przekrecanie stacyjki i załączaniu pompy) zdarzy się, że lekko "siurnie" paliwem - ale tak ledwo ledwo - bez żadnego ciśnienia!
Domyslam się, że jest problem z ciśnieniem - na chłopski rozum.
Ale co może być przyczyną?
Dziekuję za pomoc w temacie
Jak w temacie - mam problem z listwą wtryskiwaczy.
Silnik benzyna 1.4 16V Twin Spark
odkręciłem od listwy wąż zasilający.
Pytanie:
Czy po przekręceniu zapłonu (słychać pompę) powinno lecieć paliwo?
Bo u mnie jak pisałem powyżej - słysze pompę, ale paliwo tym weżem nie leci. Dopiero po kilku nazwijmy to zaplonach (kilkukrotne przekrecanie stacyjki i załączaniu pompy) zdarzy się, że lekko "siurnie" paliwem - ale tak ledwo ledwo - bez żadnego ciśnienia!
Domyslam się, że jest problem z ciśnieniem - na chłopski rozum.
Ale co może być przyczyną?
Dziekuję za pomoc w temacie