Strona 1 z 1
Delta HPE - swap 2,0 V6 tb
: 02 maja 2012, 15:36
autor: Fafał
Witam ,
W prawdzie podobny temat był już poruszany jednak informacji było dość mało . Znajomy kupił alfe 164 ze stosunkowo niewielkim przebiegiem , auto stało na posesji poprzedniego właściciela ponad 4 lata . Samochód jest przeznaczony na części więc mam możliwość kupienia silnika 2,0 V6 Turbo po bardzo okazyjnej cenie . Pytanie dotyczy samego montowania silnika , pasuje on do skrzyni lanci czy potrzebna jest flansza ? Poszukując tego tematu dowiedziałem sie o problemach z układem chłodzenia ale myśle ,że da sie ich jakoś pozbyć

Re: Delta HPE swap 2,0 v6 tb
: 02 maja 2012, 15:45
autor: vanisch
Poszukaj na alfaholikach 145 czy 146 z tym silnikiem, chyba zabawy dość dużo z tym będzie...
Re: Delta HPE - swap 2,0 V6 tb
: 04 maja 2012, 22:08
autor: bassman
Jak wyżej, całość ze skrzynką Alfy 146, maglownicą, sankami, mechanizmem zmiany biegów, elektryką wejdzie plug&play pod warunkiem szerszej wersji nadwozia Lancii.
Pozdrawiam.
Re: Delta HPE - swap 2,0 V6 tb
: 04 maja 2012, 22:14
autor: mac1us
Przecież Alfa 146 to to samo co delta

. Jak dla mnie głupi pomysł roboty od cholery, a koniec roboty by pewnie nie nastąpił nigdy.
BTW Do Delty z wąskim przodem mieści się zawieszenie szerokie.
Odp: Delta HPE - swap 2,0 V6 tb
: 04 maja 2012, 23:30
autor: dawidson
bassman pisze:Jak wyżej, całość ze skrzynką Alfy 146, maglownicą, sankami, mechanizmem zmiany biegów, elektryką wejdzie plug&play pod warunkiem szerszej wersji nadwozia Lancii.
Pozdrawiam.
Pytanie tylko po co...
viva la macchina!
Re: Delta HPE - swap 2,0 V6 tb
: 05 maja 2012, 20:48
autor: bassman
Jak to po co, dla radochy.
Ja ciągle rozmyślam nad włożeniem do swojej Dedry skrzynki automatycznej z Marei.
A do drugiej badam temat włożenia 3,2 V6 ze 156.
To też nie ma uzasadnienia ekonomicznego, ale coś trzeba robić żeby w tym kraju nie zgłupieć...
Pozdrawiam.
Re: Delta HPE - swap 2,0 V6 tb
: 07 maja 2012, 13:22
autor: Fafał
Moim zdaniem pomysł niekoniecznie głupi biorąc pod uwagę niste koszty zakupu samej jednostki ( właściwie wszystkiego co było potrzebne do swapa ) choc po drodze koszta i tak napewno okazały by sie duże ( niestety tak jest zawsze ) . "Pytanie tylko po co... " Po to by mieć więcej mocy , słyszeć dźwięk włoskiego V6 w drodze do pracy , uzasadnień jest wiele , tak czy inaczej taka jest idea swapa i nie wszystkim musi sie ona podobać

Odp: Delta HPE - swap 2,0 V6 tb
: 07 maja 2012, 16:28
autor: dawidson
Nie chodzi mi tu o jakieś uzasadnienie ekonomiczne a jedynie o to, że jest kilka innych silników które napędzą to auto lepiej i będą mniej kłopotliwe w montażu.
viva la macchina!
Re: Delta HPE - swap 2,0 V6 tb
: 07 maja 2012, 19:02
autor: Fafał
Napisałem co było powodem pytania dotyczącego akurat tej jednostki , wystarczy czytać uważnie
