A 112
Moderator: stabraf
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
A 112
Radicz, Radicz, Radicz, Radicz, Radicz!
No i Black_Abarth.
Parę dni temu Radicz sprokurował post z tym samym ogłoszeniem.
Jeśli się zdecydujesz- 3mam kciuki za sukces.
A robótki niemało...
No i Black_Abarth.
Parę dni temu Radicz sprokurował post z tym samym ogłoszeniem.
Jeśli się zdecydujesz- 3mam kciuki za sukces.
A robótki niemało...
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
A 112
Radicz już odpisał Ale jest tego tyle, że można by książkę napisać"lisiud" pisze:Faktycznie dopiero teraz zauważyłem posta . Już napisałem do Radicza zobaczymy co mi odpisze. Boję się trochę że może to być studnia bez dna ale co tam w końcu każde auto to studnia bez dna. Pożyjemy zobaczymy.
W wielkim skrócie- żółtego nie polecam, chyba że chcesz go potraktować jako "dawcę organów". Za dużo roboty już na pierwszy rzut oka. Zastanów się nad tym niebieskim- prezentuje się ciekawiej, choć osobiście go nie oglądałem. Pamiętaj, że aby auto było w pełni sprawne, będziesz musiał włożyć w nie kupę siana!!!
Ja swoje A112 buduję od podstaw... Kupiłem go za niecałe 3.000 PLN i do tej pory włożyłem ok. 12.000 (prawie na Kappę by starczyło ).
Osobiście dla żony nie polecam takiego auta
Części pasują od Fiata 127, 126P, Poloneza, Uno itd. itp. Ale takie rzeczy, jak blachy, oświetlenie itp. są nie do zdobycia. No chyba że czasem odwiedzasz słoneczną Italię i lokalne szroty
Pozdrawiam, Radicz.
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
A 112
Skoro Zastava 1100 jest rozwinięciem licencyjnym od Fiata 128, pochodną od Fiata 127 to logicznie muszą części pasować do A112 pokrewnego do 127. Łada Żiguli jest to licencja Fiata 124 i jako taka musi mieć też pokrewne części do innych pojazdów z gamy koncernu Fiata.
P.S. Pamiętacie Fiata Mirafiori późniejszych serii z prostokątnymi lampami przednimi? Gabaryty tej lampy i jej zamocowania zostały powielone (skopiowane) przez WAZ w modelach 2105 i dalszych (2107 oraz 2104) z tą różnica, że pod klosz dorzucili kierunkowskaz. Silnik 1,6 litra z WAZów np. Niva jest kopią silnika Fiata w systemie OHC.
P.S. Pamiętacie Fiata Mirafiori późniejszych serii z prostokątnymi lampami przednimi? Gabaryty tej lampy i jej zamocowania zostały powielone (skopiowane) przez WAZ w modelach 2105 i dalszych (2107 oraz 2104) z tą różnica, że pod klosz dorzucili kierunkowskaz. Silnik 1,6 litra z WAZów np. Niva jest kopią silnika Fiata w systemie OHC.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
A 112
To chyba lekka nadinterpretacja Grzole... Być może są pojedyńcze części będące odpowiednikami/ zamiennikami z A112, ale nie mówmy, że do A112 pasują części od Zastavy albo od Żiguli Pochodna pochodnej pochodnej nie jest chyba bezpośrednią pochodną tej pierwszej"grzole" pisze:Skoro Zastava 1100 jest rozwinięciem licencyjnym od Fiata 128, pochodną od Fiata 127 to logicznie muszą części pasować do A112 pokrewnego do 127. Łada Żiguli jest to licencja Fiata 124 i jako taka musi mieć też pokrewne części do innych pojazdów z gamy koncernu Fiata.
Nie czuję się przekonany... Jeśli możesz, to podaj konkretne przykłady części.
To, że A112 jest spokrewniony ze 127, jest ogólnie wiadome... Podwozie, zawieszenie, silniki... No ale żeby tak z Zastawą i, uchowaj Boże, z Ładą Bleee...
Pozdrawiam, Radicz.
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
A 112
To co napisałem było logiczną analizą powiązań pomiędzy autami. Zastava 1100 jest licencyjnym Fiatem 128 ze zmienionym tyłem (zamiast sedana mamy hatchbacka) ale tak naprawdę to to samo auto. Fiat 128 był rozwinięciem koncepcji hatchbacka Fiata 127 w sedana. Zawieszenie, układ hamulcowy, klamki, silniki etc są te same. Od Łady i Zastavy do 127 pasuje wiele części. Jest to informacja pozyskana wiele lat temu na przełomie lat 80-tych i 90-tych, czyli w czasach gdy nie było łatwo o części zamienne ew. były ale koszmarnie drogie a ja nosiłem się z zamiarem kupna 127 1.1 3d serii II. Co prawda nic z tego nie wyszło ale za to już rok pózniej jeździłem Mirafiori 1600 OHC.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
A 112
A nie zainteresujesz się tym niebieskim A112???"lisiud" pisze:Pomysł zakupu A 112 upadł . Otrzymałem aktualne zdjęcia od właściciela i niestety korozja jest tak daleko posunięta że mnie osobiście skutecznie zniechęciła do zakupu. Jednak wciąż nie upadł plan zakupu auta dla żony jednak teraz myślę o Y-greku z okolic 1990 roku.
Pozdrawiam, Radicz.