Strona 1 z 1

Delta vs Mitsubishi vs Audi

: 26 mar 2011, 14:39
autor: vitera
guten ganzen tag , allem lanciafans ,
etwas aus lanciastory- vergleichung lancia delta - 1100 kg, versus mitsubushi evo 10 /nicht strassenzulassig/ , welcher wiegt 1500 kg,
und audi S 4 - 1800 kg

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iaikVrXX ... ideo_title[/youtube]
bitte um teilweise ubersetzung jemandem in polnische sprache

enjoy : witaj :

Re: delta versus mitsubishi versus audi

: 26 mar 2011, 16:17
autor: vitera
nikt nie może przełożyć je na język polski?

Re: delta versus mitsubishi versus audi

: 26 mar 2011, 16:51
autor: Piotr..
Witam wszystkich fanów Lanci
Coś dla Lanci- zderzyliśmy lancia delta - 1100 kg, przeciwko mitsubushi evo 10 /seria (bez tuningu)/ , welcher wiegt 1500 kg,
und audi S 4 - 1800 kg

Mniej więcej. Wiadomo o co chodzi

Re: delta versus mitsubishi versus audi

: 26 mar 2011, 16:53
autor: vitera
spokolnost, Delta była dobra robota

Re: delta versus mitsubishi versus audi

: 26 mar 2011, 19:17
autor: vitera
Delta 270 KM 1100 kg, surowy sprzęt z dzisiejszej perspektywy, ale dźwięk, 6x Mistrz Świata z rzędu
ogólnych warunków porównaniu z napędem 4x4
Mitsubishi Evo 10 jest dostosowany do rajdu, bez klimatu, ABS, ESP, waży 1500 kg i znacznie tańsze niż produkcija fabryczna, ale nie drogi publicznej, jest również dla jego zapewnienia, 295 KM
2.0 l regulacja głośności jest nieco łatwiejsze, jak Lancia Delta tutaj, ale Mitsu nie zalega. . . , Migawka elektroniczna kontrola między aktywny dyferencjał, który jest bezpieczniejszy na Sutra śniegu i piasku i dają większą przyjemność z jazdy w przód i tył, mechaniczny diferáku migawki, mezinápravový komputerów kontroli diferák przez dawkowanie gazu, przyspieszenie i położenie kierownicy i jazda w delcie Tim EVU jest podobny do 4kA prawie identyczne ze stanowiskiem bardzo specyficzne. - Nie tłumacz techniczny specjalności, nie rozumiem strony technicznej. . . naukowo monitorowania pracy kół przednich i zachowania całego samochodu
i zarządza wszystkimi komputerami. . . . asymetryczny rozkład sił napędu podczas jazdy na lewo i prawo tylne koło
wystąpią w pobliżu (tj. nieco więcej) gazu, artystów komputer pracował ich magia jakoś diferákama podsterowności i nadsterowności między samochodem
333PS 3.5 l pojemność - Kompressor, 1700 kg, podobno korzysta z tego samego jak w poprzednich dwóch samochodów, nie ma hamulca ręcznego = problem mechaniczny układu wydechowego, cena eurolidovka Tim mówi płyty jest bardzo trudne viel Schwer - viel Schwer - / Więc nie rozumiem tego /, także mówi, że za kilka minut jazdy wymaga szerszego ruchu drogowego, nie naciskać tak blisko do poprzedniego samochodu. . . S4-end pełna elektronika, itp. widget i podsterowności, EVO, i delta są podobne. . .
Osobiście wybrał delta
P. S. Team poprawianie błędów, dodawanie, dzięki

Re: Delta vs Mitsubishi vs Audi

: 26 mar 2011, 20:28
autor: Duch-Dziadka
Hallo
Ich habe dass Film gesehen und ich denke dass gute Zusamennprall Autos aus andere Epoche ist.
Ich bin kein Deltafans aber dieses Film hat mir gefehlt.
Deine Ubersetzung hat kein Sinn ;) , aber ich denke dass fur Deltafans ales ist verstandlich. :D
mfg
Marcin

Re: Delta vs Mitsubishi vs Audi

: 26 mar 2011, 21:22
autor: vitera
fuer czech forum aber hatte es Sinn . Sie selbst ersuchen Ubersetzung .
naszych fanów do doświadczenia czegoś więcej, zadając sobie pytanie, tłumaczenia : ok2 :
Ale jak delta integrale jest pojęciem uznane nawet przez Niemców ,
bez elektroniki i takich właściwości čuusbusautobus

Porównanie Delta vs Mitsubishi vs

: 27 mar 2011, 9:43
autor: bryś

Re: porównanie

: 27 mar 2011, 11:37
autor: Barton
Wczoraj się już pojawił ten filmik w temacie pt. Delta vs Mitsubishi vs Audi