Terminator pisze:Hmm...późno. Ale pewnie dałoby radę ją do 2600 przesterować. Ale wracając do meritum. Czy gaz do tego silnika zda egzamin i nie zniszczy za szybko turbiny? I ewentulanie jaki koszt takowej instalki by był?
To jest normalna wartość w silniku benzynowym turbodoładowanym (oczywiście biturbo pracuje nieco inaczej). To nie diesel!
Czy zda egzamin? No pewnie, gaz jest świetny z rosyjskiego i geografii. A poważnie, to wszystko zależy od tego, jaki zestaw złożysz ( od tego też zależy cena), ale powiedzmy, że realnie cena istalacji zaczyna się w tym silniku od 2500 do..... tu można auto nawet ozłocić, jeśli Cię stać. Pytanie, czy kupiłeś auto w stanie "igła" i "nówka sztuka", bo jeśli nie, to niewarto wkładać tam złotego słonia.
KGB napisał Ci parę konkretów, z czego już można by wybrać opcję dla siebie, którą można skonsultować z jakimś gazownikiem. Nie ma jednej ceny, instalacja to zestaw elementów, które trzeba dobrać, więc nikt Ci nie napisze co do grosza.
Zadajesz pytanie o tą turbinę, a to przecież nie ma 50tyś tych samochodów z tym silnikiem na gazie, że można ustalić żelazną regułę. Jest kilka egzemplarzy, UŻYWANYCH, gdzie nie tylko instalacja gazowa ma wpływ na stan jednostki. Jak konkretnie wg Ciebie ma gaz niszczyć turbinę w tym aucie?
Napisz PW do Tomzika i Stabrafa, zadaj konkretne pytania, co Cię interesuje, ale nie pytaj, czy to "zda egzamin", bo Ci nikt nie odpowie na takie pytanie.
Jeździłem dwoma 2.0 20V z inst. gazową sekwencyjną i nie było żadnej różnicy benzyna czy gaz, a instalacje były bardzo fajnie wyregulowane. Ale nie sądzę, żebyś kupił igłę, a tamte dwa auta w niemal takim stanie technicznym były.