Strona 1 z 2

Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji ...

: 20 lut 2011, 14:33
autor: Sopel
... podaję namiary w Waszym rejonie na warsztacik zajmujący się różnymi fajnymi przeróbkami autek, m.in.:

- budowa klatek bezpieczeństwa,
- modyfikacje silników,
- produkcja i montaż rozpórek,
- usługi spawalnicze (naprawa alumków)
- oraz budowa wyczynowych autek rajdowych.


oto adresik www:
WWW Klik=>

i nr gg: 8310284 (Krzysiek)

P.S.
...w razie kontaktu proszę powołać się na LKP

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 14:38
autor: Alan
znam gościa,kiedyś startował w górskich.Jeszcze DF'em :)

zwą go Czajnik

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 14:50
autor: Sopel
... no czyli wszystko w Rodzinie - więc ze współpracą z LKP nie będzie problemów

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 17:43
autor: dj_o
Alan pisze:znam gościa,kiedyś startował w górskich.Jeszcze DF'em :)

zwą go Czajnik
Opolski światek motoryzacyjny nie jest zbyt wielki ;)
Poza tym jeśli ktoś chce potrzebuje remapa, diagnostyki, pomiaru afr to zapraszam do mnie.

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 17:45
autor: Alan
a co to znaczy bom ciemny :)

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 17:48
autor: dj_o
Afr - to air/fuel ratio stosunek powietrza do paliwa w mieszance.
Remap - tzn zmiana map odpowiedzialnych za paliwo, doładowania, kąt wtrysku, korekcje w elektronicznym sterowaniu silnikiem. To co potocznie nazywa się chip-tuningiem.

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 18:07
autor: Alan
w kappie umie? :)

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 19:55
autor: Sopel
... a zwykła Delta to jest dopiero wyzwanie

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 19:58
autor: Dawid
Sopel pisze:... a zwykła Delta to jest dopiero wyzwanie


: ok2 : No właśnie zastanawia mnie to jak to jest.

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 20:05
autor: Sopel
... trzeba zaplanować wycieczkę do Opola na kawkę i przy okazji wpaść na małego "remapa"

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 20:09
autor: Dawid
Sopel pisze:... trzeba zaplanować wycieczkę do Opola na kawkę i przy okazji wpaść na małego "remapa"
To do Prudnika też zapraszam :D ,przez Krapkowice ;)

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 20:47
autor: Sopel
... normalnie to jestem w tych rejonach raz miesiącu ale niestety Cytryną

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 20:48
autor: Dawid
Cytryna w niczym nie przeszkadza by podyskutować przy kawie.;)

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 20 lut 2011, 20:51
autor: Alan
czy będziesz potrafił podpiąć się do Kappy TDS celem diagnostyki?

Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji

: 21 lut 2011, 8:50
autor: dj_o
No to po kolei - zwykła Delta, Kappa czy też inne Lancie, Fiaty, Alfy i ogrom innych samochodów jest do ugryzienia.
To czego można się spodziewać w gł. mierze zależy od stanu silnika i stopnia zestrojenia seryjnego sterownika. Generalnie znacznego wzrostu mocy można się spodziewać w silnikach seryjnie turbodoładowanych, w szczególności dieslach.
Wolnossaki wcale nie są na straconej pozycji i taki silnik 1.6 8v (90) bez obróbki w zdrowej kondycji generuje około 100km.
TDS do tuningu to czysta przyjemność... Zdrowe turbo i można spokojnie robić 140km-150km.
Alan, z diagnostyką nie będzie kłopotu, bo przed jakimikolwiek modyfikacjami najpierw w ruch idzie interfejs diagnostyczny.
Jest jeszcze jedna kwestia techniczna - szczególnie istotna w benzyniakach - do wszelakich modyfikacji dobrze jest by temperatura otoczenia wynosiła co najmniej 15stC, wtedy można poprawnie zdefiniować wszystkie wspołczyniki korekcyjne, a przy okazji dać rzeczywisty pogląd na osiągi - bo jak wiadomo przy niższej temperaturze wyniki są lepsze, na co warto zwracać uwagę przy pomiarach na hamowni.
Podam prosty przykład jednego z moich samochodów - przy 9stC na hamowni wyszło ponad 185km, przy 21st C o 11km mniej (to były pomiary przed modyfikacją map).