Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Moderator: giekso
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... w Empikach poruszenie, na forach duża, wyczuwalna nerwowość, ceny mogą być wysokie za co?, ano za kolejną polską ciężarówką, która już w najbliższą środę rozejdzie się w mgnieniu oka. Cóż to będzie .... ? Coś co zrobi wrażenie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... jest oczywiście rozpakowany
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2856
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
I benzyna lotnicza w głównym zbiorniku zamiast wody
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... tak, Opania wiedział, że to zabójstwo dla delikatnych silników jeżdżących na "żółtej", dla Kaczora nie było z tym żadnych problemów .
Pozdrawiam
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2856
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... Sanosem do Rzymu, H09 do NRD ... H09 wrócił ale Sanos? Kto wtedy wracał do pięknego, miodem i mlekiem płynącego socjalistycznego Kraju?
Przodownicy pracy i posiadający talon na malucha rodacy.
Pozdrawiam
Przodownicy pracy i posiadający talon na malucha rodacy.
Pozdrawiam
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... opel za fiata, i to rozumiem : https://www.olx.pl/d/oferta/opel-astra- ... W6Jmj.html
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/z ... FC9qz.html
ciekawe co na to Marcin?
ciekawe co na to Marcin?
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2856
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Jedyne komunistyczne auto które miało "pops and bangs" w standardcie
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... + opcję samospalenia, doszczętnego lub częściowego.pietrek125 pisze: ↑22 lip 2023, 10:20 Jedyne komunistyczne auto które miało "pops and bangs" w standardcie
Pozdrawiam
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
No co ja - następny ***. Jak można za ruskie ścierwo (inaczej tego nazwać nie można - pamiętam jak to jeździ) wołać taką kasę. Ciekawe czy ma dziurę w podłodze na wędkę.adamM20 pisze: ↑22 lip 2023, 10:05 ... https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/z ... FC9qz.html
ciekawe co na to Marcin?
To jest idealny filmik pokazujący tematykę-
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F-c3k9YJNUA[/youtube]
Naprawdę ja chyba jednak inny jestem - bo mnie się podobają klasyki - ale takie prawdziwe, gdzie widzę sens inwestycji.
Chociaż może właśnie w takie trzeba iść - kupować tanio komunistyczny szmelc, trochę podlikować i sprzedawać za "wór cebulionów". Muszę przemyśleć temat.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2856
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Jeszcze większy kawał Ruskiego ścierwa za jeszcze większą kasę
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Pietrek z tym to wyskoczyłeś - to akurat nie jest ścierwo, ale całkiem fajny samochód. Tylko co by nie patrzeć - na zachodnich aukcjach ich jeszcze nie widziałem.
No i ma jedną wadę - częściej będzie u mechanika niż na kołach (Czajka jest pod tym względem lepsza od Alfy ).
A no i jeszcze jedno - rżnęli z USA pełnymi garściami.
No i ma jedną wadę - częściej będzie u mechanika niż na kołach (Czajka jest pod tym względem lepsza od Alfy ).
A no i jeszcze jedno - rżnęli z USA pełnymi garściami.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2856
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Trzeba przyznać... dźwięk z wydechu piękny... ale reszta poza wyglądem, to nie skręca, I nie hamuje,przyspiesza tak sobie to też zerżnęli od Amerykanów
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
No właśnie dokładnie - nie jedzie i spędza czas głównie na warsztacie.
Tak z 10 lat temu o takiej myślałem (znajomy siedział na Białorusi i mógł to przywieźć za "psi grosz"). Jednak jak pogadałem z ludzikami co się na tym znają to mi ochota przeszła.
Tak z 10 lat temu o takiej myślałem (znajomy siedział na Białorusi i mógł to przywieźć za "psi grosz"). Jednak jak pogadałem z ludzikami co się na tym znają to mi ochota przeszła.