Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Moderator: giekso
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Adam piwko pijesz całkiem dobre - ten Grimbergen jak na piwo masowe jest naprawdę dobry.
Niestety jak tak prześledzić "nasze" auta to tam większość na gratach zbieranych "po okolicy".
Niestety jak tak prześledzić "nasze" auta to tam większość na gratach zbieranych "po okolicy".
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... ktoś reflektuje? Tylko 1,99 pierwsza część .
https://www.deagostini.com/pl/produkt/z ... 702000000/
Pozdrawiam
https://www.deagostini.com/pl/produkt/z ... 702000000/
Pozdrawiam
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Dziś reklamy w TV szły...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
No ale wiecie że to jest ściema - pierwszy 1,99, za to następne po 45.
To jak policzyć to można Żuka w skali 1:1 kupić.
W sumie to jak ze wszystkimi kolekcjami wydawnictwa DeAgostini.
Kiedyś był szkielet człowieka - jak się śmiałem - bo znałem gostka co za mniejszą kasę mógł prawdziwy szkielet załatwić (z jakiejś szkoły medycznej).
To jak policzyć to można Żuka w skali 1:1 kupić.
W sumie to jak ze wszystkimi kolekcjami wydawnictwa DeAgostini.
Kiedyś był szkielet człowieka - jak się śmiałem - bo znałem gostka co za mniejszą kasę mógł prawdziwy szkielet załatwić (z jakiejś szkoły medycznej).
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Niby 35 następne wydania (w promocji). Tak czy owak pewnie wyjdzie ponad 4 tysie...
Ja miałem dość długo, bo ponad 15 lat oryginał w skali 1:1 i to jeżdżący, więc niech teraz cieszą się inni
Tylko nie wiem o co chodzi z tym najbardziej niezawodnym dostawczakiem w Polsce, ze niejeżdżący model nie będzie się psuł? Pewnie tak, bo prawdziwy co rusz się
Ja miałem dość długo, bo ponad 15 lat oryginał w skali 1:1 i to jeżdżący, więc niech teraz cieszą się inni
Tylko nie wiem o co chodzi z tym najbardziej niezawodnym dostawczakiem w Polsce, ze niejeżdżący model nie będzie się psuł? Pewnie tak, bo prawdziwy co rusz się
KAPPA TDS & JTD
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
No bo to była "polska myśl techniczna w wykonaniu PRL'owskim"
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... używanego tak, za 4-6 tyś można dostać coś jeszcze całkiem przyzwoitego ale nowy ..... drogo: https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... gu/4s9t47q
Pozdrawiam
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
I to jeszcze pick-up
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Następny nawiedzony co myśli że ma rodzynka.
Ja już nieraz pisałem - po takim okresie stania to jest do generalnego remontu. W tym przypadku chyba blacha jest zdrowa (bo wygląda że w suszy stał).
Ja już nieraz pisałem - po takim okresie stania to jest do generalnego remontu. W tym przypadku chyba blacha jest zdrowa (bo wygląda że w suszy stał).
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... kolejny stary klasyk, mnie osobiście kojarzy się z filmami wojennymi (IFA robiła za faszystowskie ciężarówki) i z kartoflami, rolnik z byłego województwa kaliskiego rozwoził kartofle przed zimą. Oczywiście workowane po 50 kg, pierwszy gatunek, z których placki ziemniaczane wychodziły całkiem smaczne.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... dużo "włoszczyzny" i dobrze, dla mnie najważniejsze, że jest Aurelia i .... auto Fantomasa.
Pozdrawiam
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... ow/kt6jqty
Pozdrawiam
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... ow/kt6jqty
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... kolejny "duży klasyk" i w tym przypadku znany chyba większości.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
No jeździło tego we wszystkich Przedsiębiorstwach Wodociągowych w Polsce.
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
.... kolejny, za tydzień będzie prawdziwy czad
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
... czad
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.