Kappa - spryskiwacze leflektorów

Awatar użytkownika
piticooler
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 66
Rejestracja: 19 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów

Kappa - spryskiwacze leflektorów

Post autor: piticooler » 18 mar 2006, 21:47

witam
tak jak w opisie ... ktos wie jak przeczyscic dysze spryskiwaczy od lam przednich.... przy wlaczonych swiatalach jak spryskuje szybe to slychac jak te spryskiwacze od lam pompuja ale niestety nic sie z nich nei wydobywa... wiec chyab sa zapchane ... ale nei wiem jak je przeczyscic.
trezba je zdemontowac??
czy moze da sie jakos bez zdejmowania zderzaka i wogole?? a moze problem jest w czym innym...
bo chyab nei ma oddzielnego pojemnika na plyn do spryskiwaczy leflektorow... przynajmniej w instrukcji nei znalazlem...:)
pozdrawiam:)
była thema 2,0 8V 89r:). była kappa 2,4JTD 99r. jest ALFA 166 2,4JTD i Fiat bravo JTD...lancia jeszcze bedzie!!!

Awatar użytkownika
piticooler
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 66
Rejestracja: 19 sie 2005, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów

Kappa - spryskiwacze leflektorów

Post autor: piticooler » 20 mar 2006, 15:21

hmm nikt nie ma pomyslow??:)
była thema 2,0 8V 89r:). była kappa 2,4JTD 99r. jest ALFA 166 2,4JTD i Fiat bravo JTD...lancia jeszcze bedzie!!!

Kazik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 113
Rejestracja: 07 maja 2005, 0:00
Lokalizacja: Puławy

Kappa - spryskiwacze leflektorów

Post autor: Kazik » 20 mar 2006, 19:41

Mam podobny problem ... ale to żadne pocieszenie :)
Pytałem się 2 mechaników czy nie zechcą naprawić tej niedogodności ? odpowiedź mogą próbować za min. 150zl bo dużo pracy ze zdjęciem przedniego zderzaka. Jednocześnie uprzedzali, że pół roku ? maksymalnie rok i znów mi się zatkają.
Po drugie wszyscy ostrzegają że dużo płynu idzie na spryskiwanie lamp przednich...Znam przykłady że niektórzy specjalnie płacą za zablokowanie spryskiwaczy lamp przednich, bo denerwuje ich ilość traconego płynu ze spriskiwaczy.

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

Kappa - spryskiwacze leflektorów

Post autor: Blash » 20 mar 2006, 20:26

ja własnie chciałem miec spryskiwacze i uważam że to super sprawa wczesniej często w drodze okazywało sie że cos coraz gorzej z widocznością i trzeba było przecierac ręcznie szkła , raczej nic przyjemnego a co do płynu to fakt idzie sporo ale ja kupuje w biedronce i nawet nie najgorszy w stosunku cena jakosc , jesli ktos kupuje na stacjach markowy to cena poraża

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - spryskiwacze leflektorów

Post autor: grzole » 20 mar 2006, 21:00

Z tego co syszałem w na Powsińskiej to spryskiwacze reflektorów więcej przepompowują płynu niż spryskiwacze szyby czołowej. Nie mam tego problemu bo moja K nie posiada "wyprysków" w zderzaku. :lol:
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

dellti
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 318
Rejestracja: 26 sty 2006, 0:00
Lokalizacja: w-wa

Kappa - spryskiwacze leflektorów

Post autor: dellti » 20 mar 2006, 22:44

"grzole" pisze:Z tego co syszałem w na Powsińskiej to spryskiwacze reflektorów więcej przepompowują płynu niż spryskiwacze szyby czołowej. Nie mam tego problemu bo moja K nie posiada "wyprysków" w zderzaku. :lol:
Niestety tak jest - wynika to z dużo większego ciśnienia wymaganego do spłukania reflektorów (na szybie pomagają wycieraczki). Ja docelowo zamierzam założyć wyłącznik tych spryskiwaczy.
Krzysiek
V6

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Kappa - spryskiwacze leflektorów

Post autor: mario09 » 21 mar 2006, 6:59

"dellti" pisze:
"grzole" pisze:Z tego co syszałem w na Powsińskiej to spryskiwacze reflektorów więcej przepompowują płynu niż spryskiwacze szyby czołowej. Nie mam tego problemu bo moja K nie posiada "wyprysków" w zderzaku. :lol:
Niestety tak jest - wynika to z dużo większego ciśnienia wymaganego do spłukania reflektorów (na szybie pomagają wycieraczki). Ja docelowo zamierzam założyć wyłącznik tych spryskiwaczy.
Ja w Themie czasowo wyciagnalem przekaznik od tych ze "wypryskow". Plynu szlo bardzo duzo, a zima dluga, sypali sola i robilo sie bloto. Ja podobnie jak Ty, zamontuje sobie wylacznik i wowczas bedzia uruchaniane wtedy kiedy bedzie to konieczne.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”