Lancia Trevi VX Bimotore
: 29 lip 2010, 23:37
Lancia Trevi VX Bimotore
Wykonana w 1984 roku przez pana Giorgio Pianta, miała być samochodem testowym przed produkcją Delty S4. Sprzęgnieto w niej dwa silniki 2 litrowe ze sprężarką mechaniczną (Volumex). Jeden silnik umieszczony był tradycyjnie pod maską, drugi centralnie zamiast kanapy dla pasażerów z tyłu. Oczywiście do każdego silnika była podpięta osobna skrzynia biegów, które były również zsynchronizowane ze sobą. Sterowanie silnikami odbywało się przez sterowane elektronicznie przepustnice w gaźnikach Weber 36 DCA. Zawieszenie z przodu i z tyłu niezależna na kolumnach McPhersona,ze stabilizatorami. Moc każdego z silników wynosiła 150 KM przy 5500 obr/min, czyli w sumie 300 KM, stopień sprężanaia 7,5:1. Masa 1250 kg. Predkość max. około 230 km/h
Wykonana w 1984 roku przez pana Giorgio Pianta, miała być samochodem testowym przed produkcją Delty S4. Sprzęgnieto w niej dwa silniki 2 litrowe ze sprężarką mechaniczną (Volumex). Jeden silnik umieszczony był tradycyjnie pod maską, drugi centralnie zamiast kanapy dla pasażerów z tyłu. Oczywiście do każdego silnika była podpięta osobna skrzynia biegów, które były również zsynchronizowane ze sobą. Sterowanie silnikami odbywało się przez sterowane elektronicznie przepustnice w gaźnikach Weber 36 DCA. Zawieszenie z przodu i z tyłu niezależna na kolumnach McPhersona,ze stabilizatorami. Moc każdego z silników wynosiła 150 KM przy 5500 obr/min, czyli w sumie 300 KM, stopień sprężanaia 7,5:1. Masa 1250 kg. Predkość max. około 230 km/h