Lancia Delta Integrale A gr.
- nerolancia2
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Kozienice
Lancia Delta Integrale A gr.
Witam wszystkich
mam prośbę do kolegów: czy może ktoś z forum nie posiada dokumentacji dotyczącej zmian w wersji rajdowej ???
prosiłbym o jakieś info lub ewentualnie mógłbym odkupić takie materiały gr.A ....
pozdrawiam
mam prośbę do kolegów: czy może ktoś z forum nie posiada dokumentacji dotyczącej zmian w wersji rajdowej ???
prosiłbym o jakieś info lub ewentualnie mógłbym odkupić takie materiały gr.A ....
pozdrawiam
Odp: Lancia Delta Integrale A gr.
kup sobie homologację jest w PZM w 3 wersjach A ,N, E1 przewijała mi się przez ręce ale nie kopiowałem dałem komuś kto skopiował ale nie pamiętam komu ? Skleroza
- nerolancia2
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Kozienice
Odp: Lancia Delta Integrale A gr.
Wielkie dzięki , tak właśnie zrobię...pozdrawiam
- nerolancia2
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Kozienice
Odp: Lancia Delta Integrale A gr.
Dziękiuję.. tylko się udało ściągnąć wersję 4wd i to niekompletny... ale i tak bardzo pomogłeś...
Odp: Lancia Delta Integrale A gr.
O a Kolega się nie chwalił ze takimi rartaskami się zajmuje
ALLEGRO
Proszę opisz coś więcej, na temat przygotowanych przez Cibie silników, (ewentualne ceny mogą być na PW):
Interesuje mnie kika spraw jeśli mógł byś podzielić się teorią, jak to jest z tymi szerszymi paskami (wymagana zmiana kółek?), czy po wyważeniu dynamicznym całego układu korbowego, moża spokojnie pozbyć się pasków balansowych (jaki wtedy bezpieczny max RPM), jakie sprzęgło podchodzi max na standardowe koło zamachowe (Fiaty Coupe 20vT plus miały 240mm da się zamontować plug&paly), jak mają się przepływy na dużych zaworach 8v w porównaniu do orginalnych 16v przy podobnych wzniosach.
Ogólnie miał bym sporo pytań, może jakiś praktyczny poradnik o przygotowaniu bebechów na "grube" dmuchanie
ALLEGRO
Proszę opisz coś więcej, na temat przygotowanych przez Cibie silników, (ewentualne ceny mogą być na PW):
Interesuje mnie kika spraw jeśli mógł byś podzielić się teorią, jak to jest z tymi szerszymi paskami (wymagana zmiana kółek?), czy po wyważeniu dynamicznym całego układu korbowego, moża spokojnie pozbyć się pasków balansowych (jaki wtedy bezpieczny max RPM), jakie sprzęgło podchodzi max na standardowe koło zamachowe (Fiaty Coupe 20vT plus miały 240mm da się zamontować plug&paly), jak mają się przepływy na dużych zaworach 8v w porównaniu do orginalnych 16v przy podobnych wzniosach.
Ogólnie miał bym sporo pytań, może jakiś praktyczny poradnik o przygotowaniu bebechów na "grube" dmuchanie