Strona 1 z 2
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 11 lut 2006, 0:48
autor: D0min
Chce zalozyc u siebie w delcie na przodzie tarcze wentylowane.
Niestety wiąże sie to z wymianą zaciskow.
i tu jest pytanie: od jakiego auta beda pasowac takie zaciski i tarcze
i jaki byl by orientacyjny koszt takiej operacji
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 13 lut 2006, 12:47
autor: D0min
widze zenikt nie wie :/
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 13 lut 2006, 14:20
autor: dexus
może Dedra?
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 13 lut 2006, 15:44
autor: D0min
w dedrze sa wentylowane ?
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 13 lut 2006, 15:55
autor: dexus
U mnie tak.
Generalnie 2.0 ma wentylowane
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 13 lut 2006, 15:59
autor: D0min
a jaki jest orientacyjny koszt tarcz?
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 14 lut 2006, 8:25
autor: dexus
Coś koło 80zł w góre za sztuke.
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 15 lut 2006, 23:48
autor: GRZECHUU
Załóż z integralki
Z tego co sie orientuje to takie same jak w integrale(mam na myśli 8V) są w docato,z tym że dukato ma zaciski dwutłoczkowe.No i wtedy felga 14 Ci nie wejdzie,musi być conajmniej 15. Jak podejdzie z dedry i ma ona koła 14 to bym juz nie szukał tylko założył z dedry.
Pozdrawiam
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 15 lut 2006, 23:52
autor: D0min
"GRZECHUU" pisze:Załóż z integralki
Z tego co sie orientuje to takie same jak w integrale(mam na myśli 8V) są w docato,z tym że dukato ma zaciski dwutłoczkowe.No i wtedy felga 14 Ci nie wejdzie,musi być conajmniej 15. Jak podejdzie z dedry i ma ona koła 14 to bym juz nie szukał tylko założył z dedry.
Pozdrawiam
felgi mam 15 wiec z tym nie bedzie problemu.
bardziej martwi mnie koszt takiej zamiany oraz to czy zaciski beda pasowac w jazmo ( czy ja kto sie tam zwie)
W Integrale ilo tloczkowe sa zaciski? i jaki jest ich koszt ?
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 16 lut 2006, 0:00
autor: GRZECHUU
W 8V z 88r. miałem jednotłoczkowe,później szły(evo) dwu i więce.Jażmo na 100% nie wiem ale raczej trzeba zmienić razem z zaciskami.
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 16 lut 2006, 0:02
autor: GRZECHUU
O nowych raczej nie myśl bo cena podejrzewam będzie kosmiczna,lepiej poszukaj używek.
Pozdrawiam
Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 16 lut 2006, 0:12
autor: D0min
"GRZECHUU" pisze:O nowych raczej nie myśl bo cena podejrzewam będzie kosmiczna,lepiej poszukaj używek.
Pozdrawiam
o nowych nawet nie pomyslalem,
kosztowaly by pewnie tyle co polowa mojego auta.
zmiana jazma to dodatkowe koszty, dlatego chcialbym dopasowac jakies zaciski do tego co mam.
hmm a czy sa dostepne tarcze pełne nie wentylowane ale nacinane i nawiercane??
hamulec
: 23 kwie 2006, 18:05
autor: Anonymous
przerabiałem temat i z mojego doświadczenia wynika ,że bez problemu pasują zaciski z fiata cromy turbo.Tarcza hamulca ma 257mm-wentylowana.Jednak nie wiem czy wiesz że potrzebujesz też jażma pod zaciski bo tarcza jest szersza niż w gt-ie.
Zalożenie zacisków z integrale nie jest możliwe do zwrotnic od gt-ie (inny rozstaw pod jarzma,inne śruby mocujące nie M10 jak w gt tylko M12) trzeba też wymienić zwrotnice z integrali no i przeguby bo maja większy wielopust.pozdrawiam.
hamulec
: 23 kwie 2006, 18:06
autor: Anonymous
Albo FIAT uno turbo.Pasuje-mały koszt tarcz,klocków-NOWYCH.
Re: Delta GT i.e - zaciski do tarcz wentylowanych
: 23 cze 2016, 18:44
autor: ar2r84
w ducato są dwa przewody płynu hamulcowego. jak rozwiązac ten problem? i jakie wtedy tarcze zastosowac?