Delta I - problem z temperaturą silnika
Delta I - problem z temperaturą silnika
Mam taki problem, silnik niedogrzewał się, temperatura była około 70stopni cały czas, wymieniłem termostat i teraz temperatura jest cał czas 100 - co z tym zrobic?
Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 13:39 przez delta81, łącznie zmieniany 1 raz.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: Delta - problem z temperaturą silnika
Sprawdzić czy wskaźnik pokazuje prawidłowo, lub czy czujnik temperatury dobrze działa.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Odp: Delta - problem z temperaturą silnika
No to wiem tylko jak to sprawdzic? gdzie jest czujnik? przy chłodnicy czy przy silniku? jak go sprawdzi i jak sprawdzi wskaźnik?solarzmr pisze:Sprawdzić czy wskaźnik pokazuje prawidłowo, lub czy czujnik temperatury dobrze działa.
niestety wuj ze mnie nie mechanik, dlatego pytam o takie głupoty
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: Delta I - problem z temperaturą silnika
Czujnik temperatury masz wkręcony w obudowę termostatu. Niebieska wtyczka. Musisz zmierzyć oporność, ale dokładne dane mam w domu i mogę wieczorem dopiero sprawdzić.
A wskaźnik najlepiej sprawdzić mając termometr elektroniczny, taki co mierzy temperaturę na wężach gumowych i wtedy porównujesz wskazania, najlepiej podjechać do jakiegoś warsztatu który ma taki termometr. Chyba że sobie kupisz
A wskaźnik najlepiej sprawdzić mając termometr elektroniczny, taki co mierzy temperaturę na wężach gumowych i wtedy porównujesz wskazania, najlepiej podjechać do jakiegoś warsztatu który ma taki termometr. Chyba że sobie kupisz
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Odp: Delta I - problem z temperaturą silnika
Wrzuc jak będziesz miał chwile. Dziękisolarzmr pisze:Musisz zmierzyć oporność, ale dokładne dane mam w domu i mogę wieczorem dopiero sprawdzić.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: Delta I - problem z temperaturą silnika
Niestety moja książka jest po francusku, ale chyba dobrze odczytałem
Przy temp -10?C - 15200 - 17900 ?
Przy temp +20?C - 3500 - 3900 ?
Przy temp +80?C - 300 - 400 ?
To są dane dla silnika 831 B7 000, ale dla innych z elektronicznym wtryskiem są chyba takie same.
Eper podaje numer że tego czujnika to 5969930 i że występuje on w samochodach Fiat Punto (1993-1997) i (1997-1999), Fiat Croma (90-96), Lancia Y10 (88-92) i (92-95), Lancia Dedra TD (89-94), Lancia Thema (88-92) no i oczywiście Delta (86-92), także raczej dość uniwersalna część i chyba nie powinno być z nią problemów. W integralkach i nowych Deltach był inny czujnik.
Przy temp -10?C - 15200 - 17900 ?
Przy temp +20?C - 3500 - 3900 ?
Przy temp +80?C - 300 - 400 ?
To są dane dla silnika 831 B7 000, ale dla innych z elektronicznym wtryskiem są chyba takie same.
Eper podaje numer że tego czujnika to 5969930 i że występuje on w samochodach Fiat Punto (1993-1997) i (1997-1999), Fiat Croma (90-96), Lancia Y10 (88-92) i (92-95), Lancia Dedra TD (89-94), Lancia Thema (88-92) no i oczywiście Delta (86-92), także raczej dość uniwersalna część i chyba nie powinno być z nią problemów. W integralkach i nowych Deltach był inny czujnik.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Odp: Delta I - problem z temperaturą silnika
Rozumiem, że to temp silnika?solarzmr pisze:Niestety moja książka jest po francusku, ale chyba dobrze odczytałem
Przy temp -10?C - 15200 - 17900 ?
Przy temp +20?C - 3500 - 3900 ?
Przy temp +80?C - 300 - 400 ?
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: Delta I - problem z temperaturą silnika
Tak, a dokładniej temp. płynu chłodniczego.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Odp: Delta I - problem z temperaturą silnika
Takie pytanie z ciekawości. Od kiedy masz ten problem?Bandit pisze:Mam taki problem, silnik niedogrzewał się, temperatura była około 70stopni cały czas, wymieniłem termostat i teraz temperatura jest cał czas 100 - co z tym zrobic?
Pytam, bo od trzech dni (jak temperatura na zewnątrz spadła) u mnie też się niedogrzewa a wcześniej 90 trzymał bardzo ładnie
Odp: Delta I - problem z temperaturą silnika
Ten problem był już dawno, jeszcze jak nie byłem właścicielem tej delty. Niedawno ją kupiłem.Ara pisze:
Takie pytanie z ciekawości. Od kiedy masz ten problem?
Pytam, bo od trzech dni (jak temperatura na zewnątrz spadła) u mnie też się niedogrzewa a wcześniej 90 trzymał bardzo ładnie