Strona 1 z 1

Projekty Giugaro

: 09 gru 2009, 15:54
autor: Nat
:link:

Odp: Projekty Giugaro

: 26 gru 2009, 18:42
autor: Limak
Pamietam jak kiedys GG stwierdzil, ze jego najbardziej przelomowym/udanym projektem byla Panda. Swoja droga - same klasyki na liscie, a wspolczesnej Alfy 156 zabraklo... a to tez przeciez ikona tworczosci GG.

Minelo jakies 1 2lat od prezentacji Alfy 156 a ona nadal zestarzec sie nie chce.
Bynajmniej ja ja ciagle widze jako piekna, udana i budzaca pozadanie :)

Odp: Projekty Giugaro

: 26 gru 2009, 19:31
autor: rain
Limak pisze:Pamietam jak kiedys GG stwierdzil, ze jego najbardziej przelomowym/udanym projektem byla Panda. Swoja droga - same klasyki na liscie, a wspolczesnej Alfy 156 zabraklo... a to tez przeciez ikona tworczosci GG.

Minelo jakies 1 2lat od prezentacji Alfy 156 a ona nadal zestarzec sie nie chce.
Bynajmniej ja ja ciagle widze jako piekna, udana i budzaca pozadanie :)
Gugiaro robiło Face Lift. Oryginalna 156 to dzieło Centro Stile AR

Odp: Projekty Giugaro

: 26 gru 2009, 22:57
autor: Limak
Gugiaro robiło Face Lift. Oryginalna 156 to dzieło Centro Stile AR
...aaa zgadza sie :roll:
Ale wtopa :D

Odp: Projekty Giugaro

: 27 gru 2009, 8:42
autor: rain
Limak pisze:
Gugiaro robiło Face Lift. Oryginalna 156 to dzieło Centro Stile AR
...aaa zgadza sie :roll:
Ale wtopa :D
A jeszcze dodam że znamienity wkład w wygląd oryginalnej 156 miał Polak Zbigniew Maurer. :D Który jest ojcem linii nadwozia tego samochodu.

Odp: Projekty Giugaro

: 28 gru 2009, 12:25
autor: Nat
A ja jeszcze dodam, że zabijcie, ale 156 przed liftem jest IMHO dużo ładniejsze, niz po...

Odp: Projekty Giugaro

: 28 gru 2009, 14:40
autor: Limak
Nat pisze:A ja jeszcze dodam, że zabijcie, ale 156 przed liftem jest IMHO dużo ładniejsze, niz po...
Nie podniose reki na Ciebie bracie, wszak w mojej opini zarowno 156 jak i 147 oraz 166 - przed liftem byly bardziej charakterne :)