Strona 1 z 2

Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 18:05
autor: matbodnar
witam, kiedys zgasła mi lancia i wymieniłem przekaźnik i było ok przez tydzień, potem znów nie mogłem zapalic wyciągnęłem pompe paliwa okazało sie ze robiła zwarcie kupiłem nową nieorginalną 3 barowa, i jak palilem to załapała i gasła i tak w kółko po czym sprawdziłem ze nie dochodzi napięcie do pompy i nawet do bezpiecznika od niej, wiec stawiam znów na przekaźnik, próbowałem wsadzić jakis zamiennik i zrobił mi zwarcie i do tego przekaźnika juz prąd nawet nie dochodzi, który za to bezpiecznik odpowiada??? bo juz mnie to denerwuje pomalu... a jak podłaćże pompe na krótko to zapali???

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 19:54
autor: topcio
o ile pamiętam to bezpiecznik jest podpisany "fuel pomp" - hym, a może tak jest w themie :roll:

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 20:04
autor: momo1234/momo11
na 100% fuel pomp

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 20:06
autor: Boorek
momo1234/momo11 pisze:na 100% fuel pomp
tak jak chłopaki piszą bezpiecznik to fuel pump jak dobrze pamiętam jest w pierwszym rzędzie na górze skrzynki. Pozdrawiam

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 21:30
autor: Mariusz91
Tak samo jak w Themie. Pompę możesz podpiąć na krótko jeśli nie podaje, powinna wtedy zapalić.

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 21:57
autor: matbodnar
tak dokładnie jest ten bezpiecznik. ale zwarcie zrobiło mi sie na przekażniku tym pierwszym z prawej strony, i tam mi prad tez niedochodzi a to juz jakies inne bezpieczniki chyba.

-- 13 Lis 2009, 21:58 --

bo tam wszystkie ok , pod maska nad kołem tez ok i w podszybiu tez takze niemam pojecia

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 22:11
autor: prezesjm
W kappie turbo 16V zasilanie pompy jest dość proste. Z akumulatora plus idzie przez łączówkę na podszybiu, dalej przez bezpiecznik 30 A na podszybiu, przekaźnik na podszybiu ( sterowany przez ECU). Następnie plus jest podawany przez złączkę 3 pin( ta złączka jest na podszybiu na wysokości akumulatora obok pojemniczka na płyn wspomagania, często tam przerywa !), następnie plus idzie na skrzynkę bezpieczników serwis 3 i dalej na pompę paliwa. Od strony minusa pompa jest podłączona za pośrednictwem wyłącznika bezwładnościowego który jest pod siedzeniem kierowcy. Możesz sobie pomierzyć obwód i wiesz gdzie jest awaria.

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 22:28
autor: matbodnar
a można jakiś schemat tego ??

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 22:41
autor: prezesjm
podaj mail to podeśle Ci schemacik

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 23:12
autor: matbodnar
>matbodnar@op.pl z góry dzieki
i jak byś miał jakieś ciekawostki albo inne schematy do tego modelu to tez mógłbys podesłać

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 13 lis 2009, 23:36
autor: prezesjm
poszło.

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 14 lis 2009, 15:34
autor: matbodnar
wszystko sprawdziłem przekaźnik dobry, wsadziłem inny i pompa chodzila ale i na wyłączonym zapłonie i na włączonym, ?? wiec coś nie załącza przekaźnika,,, a jak wsadziłem ten przekiaźnik co chodziła pompa to i tak nie mogłem odpalić auta,, co tu poradzić,,

POMOCY!!! duzy problem z kappa 2.0 16v turbo

: 15 lis 2009, 11:31
autor: matbodnar
pewnego razu zepsula mi sie pompa paliwa robiła zwarcie, kupiłem nowa nie orginalną 3 barową i oczywiście bezpiecznik wymieniłem, a napiecie dalej nie dochodziło do pompy, myslałem ze przekaźnik ale był dobry tylko go nie załączało..???? wsadziłem inny z fiata to pompa chodzila na włączonym zapłonie i na wyłączonym ???? i próbowałem odpalić na zaciąg bo rozrusznik mi padł... i nic nawet nie probował zapalić... pomocy co to moze być????

Odp: Kappa - 2.0 16v turbo - problem z odpaleniem

: 15 lis 2009, 15:10
autor: topcio
nie dubluj tematów

Kappa - problem z odpaleniem

: 16 lis 2009, 21:50
autor: matbodnar
pewnego razu zepsuła mi się pompa paliwa robiła zwarcie, kupiłem nowa nie oryginalną 3 barową i oczywiście bezpiecznik wymieniłem, a napięcie dalej nie dochodziło do pompy, myślałem ze przekaźnik ale był dobry tylko go nie załączało..???? wsadziłem inny z fiata to pompa chodziła na włączonym zapłonie i na wyłączonym ???? i próbowałem odpalić na zaciąg bo rozrusznik mi padł... i nic nawet nie próbował zapalić... pomocy co to może być????