Strona 1 z 2
Dedra- muł
: 04 paź 2009, 10:04
autor: Johnny
witam, mam problem z samochodem tego typu że wg mojego skromnego zdania jest zmulony i to strasznie, mianowicie: samochod jako tako wkreca sie do 3 tys obrotow a po 3 tysiacach to idzie jakby chcial a nie mogl a przeciez powinien jeszcze lepiej sie wkrecac jak do 3, i nie wiem co jest grane, chodzi jakby mial tą jako taką moc a sie dusi w jakis sposob, wymienialem swiece, sprawdzalem katalizator czy nie jest juz do wymiany (nie jest) i nic :/ troche wstyd jak mam 1.6 pod tą maska a ja mam trudnosc z wyprzedzeniem czego kolwiek bo zanim sie wkreci na te obroty to ... ;/ normalnie chodzi jak mojej siostry byle uno 900
-- 04 Paź 2009, 10:07 --
chciałbym jeszcze dodać ze moj kolega ma identyczny silnik w swojej Lanci i jego chodzi o niebo lepiej(po prostu chodzi jak na 1.6 przystalo) a nie tak jak moj ...
Odp: Dedra- muł
: 04 paź 2009, 11:55
autor: lancia1969
A co z rozrządem? Sprawdzony - wymieniony?
Odp: Dedra- muł
: 04 paź 2009, 12:00
autor: KrzychuKrzys
z takich najprostszych rzeczy to może być nawet filtr zapchany - powietrza lub paliwa.
Odp: Dedra- muł
: 04 paź 2009, 12:05
autor: topcio
mówimy o LPG czy Pb?
Odp: Dedra- muł
: 04 paź 2009, 12:12
autor: Johnny
z rozrzadu to tylko pasek byl wymieniany

, filtr powietrza sprawdzony, powiem tak i na benzynie i na gazie taka sama reakcja(w sensie z tymi obrotami) tylko tyle ze na benzynie jak wiadomo ciut lepiej chodzi
Odp: Dedra- muł
: 04 paź 2009, 12:38
autor: lancia1969
Pasek z napinaczem czy bez to nie jest ważne , jestem przekonany że tu masz trolla ( przesunięty o 1-2 zeby) - sprawdź dokładnie poprawność znaków i napisz co i jak .
Odp: Dedra- muł
: 04 paź 2009, 13:02
autor: Johnny
nie nie, bo przed wymiana paska to samo bylo

nic sie nie zmienilo po wymianie paska a z resztą znajomy go wymienial przy mnie

Odp: Dedra- muł
: 05 paź 2009, 1:51
autor: lancia1969
To nie dobrze , skoro twierdzisz że rozrząd masz dobrze ustawiony a silnik nie działa na beznynie i gazie , sprawdź luzy zaworowe i przy okazji oglądnij wałek rozrządu, rozumiem że nie masz nieszczelności w układzie ssącym ? Czy ten samochód kiedykolwiek jeżdził normalnie czy kupiłeś w takim stanie? Kiedy powstała usterka?
Odp: Dedra- muł
: 05 paź 2009, 14:44
autor: Johnny
Pan mnie chyba zle zrozumial:) auto ciagle jezdzi i na benzynie i na gazie, problem jest w tym tylko ze brak mu troche mocy, chodzi jakby byl troche przyduszony np nie wiem przytkany katalizator albo cos, powtorze ze auto sie wkreca do 3 tys w miare dobrze ale od 3 do konca to mu to z trudem idzie i nie wiem czym to jest spowodowane, zrobilem to co juz wyzej wymienilem czyli swiece wymienilem, katalizator sprawdzilem i filtr powietrza
-- 05 Paź 2009, 14:47 --
acha i zawory tez regulowalem wspolnie z mechanikiem

Odp: Dedra- muł
: 05 paź 2009, 15:53
autor: aro
A jak wygląda dolot powietrza? Czy gazownicy nie wstawili tam jakiejś zwężki? Ta czarna pokrywa filtra powietrza jest cała tzn. nie popękana?
Mówimy oczywiscie o silniku 1.6i.e 78kM 8v?
Odp: Dedra- muł
: 05 paź 2009, 16:25
autor: Johnny
silnik jaki Pan podal jak najbardziej sie zgadza, pokrywa calutka sliczniutka, gazownicy nic nie ruszali z dolotem

Odp: Dedra- muł
: 07 paź 2009, 0:41
autor: lancia1969
Po pierwsze przestań "Panować"

, opisz - czy jeżeli dodajesz gazu na luzie to po przekroczeniu 3tyś obr wyczuwasz zdławienie , nierówną pracę , szarpanie silnika , czy takie obajwy występują tylko w czasie jazdy porównywalne do "dziury" w gazie , katalizator ok a co z resztą tłumików?.
Rozumiem, że koła oryginalne , skrzynia biegów od modelu 1,6?
Czy kiedykolwiek ten samochód jeżdził prawidłowo?
Odp: Dedra- muł
: 07 paź 2009, 15:25
autor: Johnny
na luzie wg mojego zdania sie normalnie wkreca, tak szybko ze nie zauwazam od kiedy szybciej czy od 3 tys czy wyzej czy nizej, zadnych szarpan nie odczuwam, nierownej pracy silnika tez nie ma, tlumik koncowy wyglada na niedawno wymieniany(wlasnie sam sie zastanawialem nad tym czy to moze byc jego wina, moze ktos zly odpowiednik zamontowal), skrzynia orginalna, kola no tu jest takiego typu problem ze jezdze tera na zimowkach i to na rozstawie srub 4x100

zeby nie bylo, z takimi kolami juz kupilem ten samochod, rozmiar zimowek to 175/65/14 najprawdopodobniej 65
-- 07 Paź 2009, 15:27 --
co do tego czy kiedys jezdzil normalnie - nie wiem, od kad go mam ciagle taki sam z niego muł, od poprzedniego wlasciciela nic sie nie dowiedzialem bo ponoc dostal ten samochod w rozliczeniu i nie byl mu potrzebny wiec go sprzedal (mi) a z wczesniejszymi wlascicielami nie mam kontaktu :/
Odp: Dedra- muł
: 07 paź 2009, 16:11
autor: aro
A może to tyko odczucia, w końcu to 8 zaworówka a nie 16. Chociaż na PB powinien się zbierac lepiej niz na LPG. Też mam takie auto z LPG i to troche czuc.
Odp: Dedra- muł
: 07 paź 2009, 17:43
autor: Johnny
aro pisze:A może to tyko odczucia, w końcu to 8 zaworówka a nie 16. Chociaż na PB powinien się zbierac lepiej niz na LPG. Też mam takie auto z LPG i to troche czuc.
no tak 8v ale mowie, w porownaniu do mojego kolegi ktory ma indentyczny silnik to moj jest jakis słaby
