Nat pisze:KGB pisze:Nat
ok ,ale zrodlo traktuje o wielu autach i na to chcialem zwrocic uwage ,
choc 0.28 dla dedry wyglada troche smiesznie ,jak na nia patrze
Haha, szkoda, że nie przyjechałes do Morska na VI Zlot ogólnopolski Lancisti...
Zasiliłbys szeregi tych, którzy sądzą po pozorach i uważają, że np. bolid F1 ma niski CX, bo szybko jeździ
probujesz mi wmowic cos czego nie powiedzialem ,a co wydaje ci sie ,ze bym powiedzial,
musze cie rozczarowac ,ale nie sadze by bolid F1 mial niski Cx ,o oporze jaki stawia powietrzu juz nie wspominajac ,
sadze ,ze mam jednak wieksze pojecie na dany temat, wiec twoje podjazdy sa nie na miejscu
jak dla mnie to Dedra podchodzi pod ta sama kategorie ,co audi cygaro ,passat b3/4 ,renault 25 czy wspomniane e34 ,choc w porownaniu do nich to R25 jeszcze najblizej prawdy by bylo ,
nie chodzi o kanty ,ale o nachylenie pewnych plaszczyzn ,alfa 155 jest kanciasta ,ale ma tez sylwetke "klina" ,a dedra niestety wyglada zgoła inaczej ,
zreszta wystarczy postawic obok siebie Dedre 0.28 i Kappe 0.31 - te szczegoly musza byc chyba bardzo szczegolne
oczywiscie rozstrzygniecie mogloby byc przeprowadzone tylko w jeden sposob - u ruskich sa tunele aerodynamiczne ,gdzie mozna wstawic caly samolot 1:1 (nie bawic sie w modele) i tam mozna by bylo sprawdzic ,jak sie spisuja samochody