Lybra 1,9 jtd demontaż przegubów zewnętrznych.
: 05 wrz 2009, 5:41
W korku przegotował się płyn hamulcowy - objaw pedał w podłogę jakby awaria przewodów hamulcowych.
Auto wystygło, później OK.
Pojechałem na wymianę płynu - okazało się, że prawy zacisk ma uszkodzoną osłonę gumową i blokował .. - został na prawiony - zestaw naprawczy etc.
Przy wymianie mechanik zauważył, że manżety (osłony przegubów zewnętrznych) zą popękane i tu zaczął się horror - przeguby okazało się, że są na wcisk nabite na półosie ...
Prawy przegub został zbity na półosi, lewa półoś zdemontowana ...
Mam pytanie jakie mieliście doświadczenia ze zdejmowaniem przegubów - to rzeczywiście taki problem czy może niewiedza mechaników?
Dodam, że pierścień zabezpieczający przy wyjmowaniu był odkształcany przez drugą osobę do pozycji wyjściowej.
Przy okazji potwierdźcie - nie znalazłem korka nalewowego oleju - bagnet jest nad korkiem spustowym?
-- 05 Wrz 2009, 13:02 --
Już zrobione - przy okazji zalany olej przekładniowy texaco multigear 75W90.... prawdopodobnie zawieszenie jeszcze oryginalne... nic nie było ruszane ...
Auto wystygło, później OK.
Pojechałem na wymianę płynu - okazało się, że prawy zacisk ma uszkodzoną osłonę gumową i blokował .. - został na prawiony - zestaw naprawczy etc.
Przy wymianie mechanik zauważył, że manżety (osłony przegubów zewnętrznych) zą popękane i tu zaczął się horror - przeguby okazało się, że są na wcisk nabite na półosie ...
Prawy przegub został zbity na półosi, lewa półoś zdemontowana ...
Mam pytanie jakie mieliście doświadczenia ze zdejmowaniem przegubów - to rzeczywiście taki problem czy może niewiedza mechaników?
Dodam, że pierścień zabezpieczający przy wyjmowaniu był odkształcany przez drugą osobę do pozycji wyjściowej.
Przy okazji potwierdźcie - nie znalazłem korka nalewowego oleju - bagnet jest nad korkiem spustowym?
-- 05 Wrz 2009, 13:02 --
Już zrobione - przy okazji zalany olej przekładniowy texaco multigear 75W90.... prawdopodobnie zawieszenie jeszcze oryginalne... nic nie było ruszane ...