Cytrynowa historia

Dział dla ludzi kochających klasyki czyli... o nieco starszych Lanciach i nie tylko

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Cytrynowa historia

Post autor: Nat » 25 sie 2009, 13:14

:link:
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Cytrynowa historia

Post autor: grzole » 25 sie 2009, 13:37

DS, zwłaszcza "bogini" z końcówki produkcji, to moje nie ziszczone marzenie. Ten plastikowy dach jak w Trabancie jedynie mnie śmieszył.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
fiergloo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: 02 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Odp: Cytrynowa historia

Post autor: fiergloo » 25 sie 2009, 14:48

Ja się na blogu będę brał za przedstawianie Citroena z historią przedwojenną. Która wydaje mi się o tyle ciekawsza, że często zapominana jest w ogóle nie uwzględniana przez prasę motoryzacyjną w Polsce, a w prasie fachowej często są jakieś krótkie wzmianki. Kto wiedizał, że Citroen 7CV Traction Avant miał łamaną kolumnę kierowniczą? I to w 1934 roku

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Oldtimery, youngtimery :::”