![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
Cytrynowa historia
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Cytrynowa historia
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nat
![Obrazek](https://images31.fotosik.pl/81/197211e642ad1e27.jpg)
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Odp: Cytrynowa historia
DS, zwłaszcza "bogini" z końcówki produkcji, to moje nie ziszczone marzenie. Ten plastikowy dach jak w Trabancie jedynie mnie śmieszył.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Odp: Cytrynowa historia
Ja się na blogu będę brał za przedstawianie Citroena z historią przedwojenną. Która wydaje mi się o tyle ciekawsza, że często zapominana jest w ogóle nie uwzględniana przez prasę motoryzacyjną w Polsce, a w prasie fachowej często są jakieś krótkie wzmianki. Kto wiedizał, że Citroen 7CV Traction Avant miał łamaną kolumnę kierowniczą? I to w 1934 roku