Strona 1 z 2

Kappa - brak iskry po swapie silnika 2,0 20V

: 22 cze 2009, 18:46
autor: ronin19
panowie wlozylem silnik ale cos jest nie tak:( nie ma iskry:( jaka moz byc tego przyczyna??ma ktos schemat instalacji elektrycznej??

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 18:52
autor: Codee
dobrze jakbyś napisał jaki silnik i do czego włożyłeś!
bo ja też czasem wkładam i nie koniecznie silnik :lol: :lol: :lol:

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 18:58
autor: Karolcia
Codee pisze:bo ja też czasem wkładam i nie koniecznie silnik
i wszystko działa :?: : gafa :

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 19:01
autor: Codee
jak nowe z fabryki : nonieee : :)))))

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 19:05
autor: jaro1959
Proponuję przenieść temat do Hyde Parku,a na poważnie określ kolego jakieś konkrety, co by nie trzeba wróżyć z fusów.

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 19:06
autor: Karolcia
Codee pisze:jak nowe z fabryki : nonieee : :)))))

jaki pewny siebie ;) buziak

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 19:07
autor: ronin19
koledzy kolezanki wybaczcie ale juz mnie nosi od nerowo był silnik 2.0 20 v i wlozylem identyczny oczywiscie kapiszon :) co sie dzieje z nim?? wysiwetla mi bład b3 na infocenter to błąd jakiegos zwarcia?? ma ktos schemta instalacji??

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 19:09
autor: Codee
ale ten 2.0 20v to do kappy czy lybry czy czegoś włożył bo ja mam schematy do lybry ale po makarońsku( włosku ) w pdf :?: :?: :?:

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 19:43
autor: ronin19
kappa

-- 22 Cze 2009, 19:59 --

nikt nie poradzi??

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 20:46
autor: prezesjm
Nerwy nerwami ale koniecznie więcej napisz. Co w sumie przekładałeś, silnik, coś z czujników , wiązki itd. który rocznik. Podaj mail to podeśle Ci schemat. W pdf mam pod ręką ale tylko stary model przed modernizacją.

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 21:21
autor: gregi
Codee pisze:ale ten 2.0 20v to do kappy czy lybry czy czegoś włożył bo ja mam schematy do lybry ale po makarońsku( włosku ) w pdf :?: :?: :?:
Ja chętnie przyjmę ten schemat po włosku jeśli to nie problem i jeśli do Lybry 1.9 jtd
mój adres >gargor@op.pl

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 22:27
autor: ronin19
sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 22:42
autor: Codee
gregi te całe schematy zajmują ok 118 MB
Jutro podzielę ten plik i poprzesyłam Ci na spokojnie tak żeby Ci doszło ( schematy do Lybry po włosku)

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 22:50
autor: topcio
ronin19 pisze:sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
ten przekaźnik w podszybiu ci terkocze? jeśli tak to brak masy silnika

Odp: POMOCY:(

: 22 cze 2009, 23:05
autor: prezesjm
ronin19 pisze:sam silnik i rozrusznik jest glupi objaw po przekreceniu kluczyka raz dziala raz nie na przemian przekaznik bodajze od sterowania listwa zasilajaca ten na podszybiu.pozatym przekrece kluczyk i swieci sie non stop zielona kontrolka od imobilajzera no i pompka paliwa zaskakuje jak ten przekaznik .co to moze byc?? rok 96 kappy mail >ronin19@autograf.pl
Pisz staranniej bo ja nic z tego nie wiem.
Rozrusznik jest zasilany przez przekaźnik na podszybiu. Sygnał na cewkę wprost ze stacyjki. Po drodze do rozrusznika jest jedno takie okrągłe skręcane złącze. Przewód cienki czerwony z czarnym paskiem. Na podszybiu przy zbiorniczku płynu do wspomagania jest złącze 3 pinowe, jest tam zasilanie Ecu i łączówka pompy paliwa. Zajrzyj tam bo lubi przyrdzewieć. Jeśli lampka od Immo nie gaśnie to raczej nie zapalisz auta. Sprawdź czy wszystkie masy wiązki są do silnika dobrze dokręcone bo masa immo idzie przez silnik. Przewodu masowego do skrzyni to chyba nie zapomniałeś przykręcić ;)
Schemat poszedł mailem.