Kąski warte uwagi.
Re: Kąski warte uwagi.
Adam to ja też jestem ślepy i nie wiem o "co Ci chodzi".
Re: Kąski warte uwagi.
Auto wyrejestrowane a taka możliwość istniała tylko do roku 1997 więc trochę zniszczony jak na na 4-5 lat użytkowaniaadamM20 pisze: ↑06 lis 2022, 11:40 ... maluch wyraźnie jest w coś doposażony o czym świadczy dodatkowa "wajcha". To chyba od reduktora lub rozdzielacza napędu, jeśli tak jest to jest to jeden z nielicznych maluchów z napędem na cztery koła: https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-126p-9 ... PiCu6.html
Pozdrawiam
KAPPA TDS & JTD
Re: Kąski warte uwagi.
... jako przedstawiciel "starego społeczeństwa" "zapytotywuję" Właściciela maluszka na czym polega szlifowanie tłoków. Za opis pod ogłoszeniem 9 punktów na 10 możliwych: https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-126p-f ... Rtt7D.html
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
"Został ustawiony wal" bardzo dobrze, dostateczy, siadaj...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1602
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kąski warte uwagi.
Ale Wy zgryźliwi... Po prostu człowiek ma więcej pieniędzy jak wiedzy/, umiejętności. Pewnie jakby mu ktoś kazał uzupełnić płyn do kierunkowskazów to by to zrobił ...
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Re: Kąski warte uwagi.
Adam tą wajchę na tym drugim ogryzku to widziałem - i też zachodziłem w głowę "co to k jest", ale na tym pierwszym za 55 tyś. to naprawdę nie widzę. A ten stan kolekcjonerski to nie wiem jak uznać - bo dla mnie to po prostu normalnie utrzymany maluch (wart może z 8 tys.).
Re: Kąski warte uwagi.
... Marcinie poza wieloma drobiazgami przebieg zdradza kierownica, co do ceny to 8 tyś to bardzo dobra kalkulacja .Marcin_D pisze: ↑07 lis 2022, 14:17
Adam tą wajchę na tym drugim ogryzku to widziałem - i też zachodziłem w głowę "co to k jest", ale na tym pierwszym za 55 tyś. to naprawdę nie widzę. A ten stan kolekcjonerski to nie wiem jak uznać - bo dla mnie to po prostu normalnie utrzymany maluch (wart może z 8 tys.).
Pozdrawiam
Re: Kąski warte uwagi.
Adam wiesz co z tą kierownicą to pomyślałem o tym - ale z moich doświadczeń to kiera w Maluchu była z tak ch... plastiku/gumy że potrafiła wyglądać tragicznie już po tak małym przebiegu (a jak jeszcze trafił się chłop z łapami jak podolski złodziej to już w ogóle).
Ja patrząc na tego malucha to mam wrażenie, że ten licznik pokazuje dobrze - tylko że on się drugi raz kręci.
Ja patrząc na tego malucha to mam wrażenie, że ten licznik pokazuje dobrze - tylko że on się drugi raz kręci.
Re: Kąski warte uwagi.
... różnie było z jakością maluchów, to prawda. Nigdy nie należały one do "tytanów" jakości ale nigdy też nie było tak, że kierownice nie wytrzymały min. 75 tyś km. Ta ze zdjęcia poniżej ("nówka") potrzebuje więcej niż 75 tyś km aby widoczne były ślady jej zużycia. Według mnie przebieg auta jest autentyczny tyle, że jak to napisałeś, licznik przekręcił się po 100 tyś kilometrów.Marcin_D pisze: ↑09 lis 2022, 12:42 Adam wiesz co z tą kierownicą to pomyślałem o tym - ale z moich doświadczeń to kiera w Maluchu była z tak ch... plastiku/gumy że potrafiła wyglądać tragicznie już po tak małym przebiegu (a jak jeszcze trafił się chłop z łapami jak podolski złodziej to już w ogóle).
Ja patrząc na tego malucha to mam wrażenie, że ten licznik pokazuje dobrze - tylko że on się drugi raz kręci.
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Kąski warte uwagi.
Adam miałem swojego który miał pewne niecałe 60 a kiera wyglądała jak w tym z ogłoszenia.
Po roku w moich rękach już wyglądała gorzej - ale ja mam chyba jakieś "wściekłe" ręce bo rzeczywiście szybciej te kiery męczę.
W Kappie nowe obszycie zajechałem w jakieś 4 lata (a było obszywane "tą lepszą" skórą).
Po roku w moich rękach już wyglądała gorzej - ale ja mam chyba jakieś "wściekłe" ręce bo rzeczywiście szybciej te kiery męczę.
W Kappie nowe obszycie zajechałem w jakieś 4 lata (a było obszywane "tą lepszą" skórą).
Re: Kąski warte uwagi.
A takie BMW z tylnymi lampami od Delty to już było?
https://www.olx.pl/d/oferta/czesci-bmw- ... derIndex=3
https://www.olx.pl/d/oferta/czesci-bmw- ... derIndex=3
KAPPA TDS & JTD
Re: Kąski warte uwagi.
Z bliska wygląda jeszcze gorzej: https://www.youtube.com/watch?v=XNutA03zp9cvolf pisze: ↑14 lis 2022, 15:52 A takie BMW z tylnymi lampami od Delty to już było?
https://www.olx.pl/d/oferta/czesci-bmw- ... derIndex=3
Re: Kąski warte uwagi.
Panowie to BMW to szrot totalny, ale patrząc realnie to te lampy z Delty wyglądają lepiej niż oryginał.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Zdecydowanie
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)