Kąski warte uwagi.

Tu zamieszczamy ogłoszenia kupna-sprzedaży znalezione w sieci.
Uwaga ! Dział automatycznie czyszczony po 30-u dniach
adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 04 maja 2023, 22:00

... ręce opadają 8-O : https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-125p-1 ... UaOHa.html
Pozdrawiam

P.S. muszę podszkolić się w zakresie historii produkcji 125p, "Fabryka" miała różne, czasem dziwne kompletacje wyposażeniowe ale eksport to im w ogóle nie wychodził :D

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 04 maja 2023, 22:20

Piękny składak... Deska z lat 73-75, licznik przed 72r, tabliczka znamionowa dorobiona, po prostu szał...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 07 maja 2023, 21:24

Widać, że trochę słońca i już niektórym w główkę przygrzało...
https://www.facebook.com/marketplace/it ... tory_share
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 07 maja 2023, 22:08

pietrek125 pisze: 07 maja 2023, 21:24 Widać, że trochę słońca i już niektórym w główkę przygrzało...
https://www.facebook.com/marketplace/it ... tory_share
... może w cenie jest jedna z "Milicjantek", na dwie to trochę za tanio :D .
pzdr

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4001
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: volf » 08 maja 2023, 10:18

pietrek125 pisze: 07 maja 2023, 21:24 Widać, że trochę słońca i już niektórym w główkę przygrzało...
https://www.facebook.com/marketplace/it ... tory_share
Okazja
Oprócz tego że cieszy oko i duszę jest tez doskonałą inwestycją kapitału i źródłem zarobku na co dzień.
Źródło zarobku na co dzień? Przy dzisiejszych stawkach mandatów moze to mieć sens-godzina patrolowania i jesteś zarobiony :lol:
KAPPA TDS & JTD

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 14 maja 2023, 0:29

... ładny "kredens" ale w 1975 roku tak fiaty nie wglądały, szczegóły ale psują fajny projekt: https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-fi ... UttIQ.html
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 14 maja 2023, 8:31

Zgadza się... jest to wczesny MR ale na pewno nie bardzo wczesny z 1975r... no i do tego nie ori błotniki z przodu... jak ktoś już wkładał tyle wysiłku w odbudowę to już mogł zaspawać te otworki po kierunkach które weszły w 1983r. W moim Włoskim 125 też mam lewy przedni założony z 125p, ale został przerobiony żeby pasował (nawet jest inny promień noska, inne wycięcie na przedni kierunkowskaz bo mój go w tym miejscu nie ma itp)
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 14 maja 2023, 11:15

pietrek125 pisze: 14 maja 2023, 8:31 Zgadza się... jest to wczesny MR ale na pewno nie bardzo wczesny z 1975r... no i do tego nie ori błotniki z przodu... jak ktoś już wkładał tyle wysiłku w odbudowę to już mogł zaspawać te otworki po kierunkach które weszły w 1983r. W moim Włoskim 125 też mam lewy przedni założony z 125p, ale został przerobiony żeby pasował (nawet jest inny promień noska, inne wycięcie na przedni kierunkowskaz bo mój go w tym miejscu nie ma itp)
... no właśnie, czy to kwestia pozornych oszczędności, czy może niewiedzy własnej lub potencjalnych Kupców, dla których brak jest szacunku. Jest "kredens", ładny "kredens" więc kupować i nie marudzić ...
Nie chcę się czepiać ale oprócz braku "maskowanie kierunkowskazów" najbardziej biją po oczach przednie lampy (kierunek i postój), które w tym okresie produkcji były "chromowe". Na prawdę nie rozumiem, że przy dość dużych kosztach renowacji brak jest dbałości o takie w sumie drobne szczegóły : https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-125p-m ... SBnnr.html
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 14 maja 2023, 11:58

No ten jest w oryginale, ale czy to 75r to bym się kłócił...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 14 maja 2023, 12:16

pietrek125 pisze: 14 maja 2023, 11:58 No ten jest w oryginale, ale czy to 75r to bym się kłócił...
... wygląda na autentyk, jedyne co należałoby sprawdzić to wywietrzniki na słupku "C", które w 1300 były krótkie, tak jak w "przejściówce". W 1975 roku, chyba pod koniec, zunifikowano je do 1500 czyli również do "długich". Poza tym wygląda na egzemplarz bez "przeróbek".
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 14 maja 2023, 17:47

No właśnie... rocznik 1975r powinien mieć maly wywietrznik niezależnie od silnika...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4001
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: volf » 14 maja 2023, 20:31

A pionowe lampy tylne i metalowa deska rozdzielcza to do którego rocznika była?
KAPPA TDS & JTD

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 14 maja 2023, 21:14

pietrek125 pisze: 14 maja 2023, 17:47 No właśnie... rocznik 1975r powinien mieć maly wywietrznik niezależnie od silnika...
... nie bardzo, fiaty w sierpniu 1975 roku na Oleskiej w Opolu wszystkie miały duże wywietrzniki, w październiku (około 10 dnia miesiąca) 125p 1500, niebieski, nr rejestracyjny HG1868 miał duże wywietrzniki. Biały Fiat 125p 1300 z czerwca bądź z lipca nr rejestracyjny HG .... (?) małe wywietrzniki. Może było tak, że MR75, niezależnie od wersji silnika miał małe wywietrzniki do czerwca, lipca a później wszystkie miały duże wywietrzniki. W danych "internetowych" nie ma na ten temat danych.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 14 maja 2023, 21:29

volf pisze: 14 maja 2023, 20:31 A pionowe lampy tylne i metalowa deska rozdzielcza to do którego rocznika była?
Do 1975r kiedy wszedł tzw MR
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4001
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: volf » 14 maja 2023, 22:02

Od samego początku 1975 czy z tego rocznika bywały takie i takie?
KAPPA TDS & JTD

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Ogłoszenia znalezione :::”