Lybra - powerbox v tech
Lybra - powerbox v tech
Dostał mi się w promocji powerbox od vtech tuning do diesla. Spróbowałem go wczoraj w nocy założyć u siebie , podpiąłem niby tam gdzie jest pokazane w instrukcji do należytej wtyczki wszystko zgodnie z instrukcją ale po próbie odpalenia auta kręci ale nie zapala...jest tam możliwość ustawienia jednego z 10 programów....próbowałem większe pół ale dałem se siana wypiąłem i wy....łem to w kąt....chyba, że to trzeba podpiąć do innej wtyczki......
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
lybra - powerbox v tech
dobry POWERBOX to ,,novitec,,u nas raczej niedostepny u zachodnich sąsiadow kosztuje ok 400 EU.
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE
lybra - powerbox v tech
to cos musisz robic nie tak a najlepeij zadzwon do dealera. pare osob co znam to ma i nigdy takiego problemu nie miało
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
lybra - powerbox v tech
Jak Ci się uda podpiąć to się pochwal, bo sam myślę o tym wynalazku.
lybra - powerbox v tech
Jest chiptuning 20 km więcej 45 Nm lepszy moment - efekt piorunujący.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
lybra - powerbox v tech
Czyli wszystko działa? Myśle że w tym roku coś zrobie w tej materii .
lybra - powerbox v tech
zadam drażliwe pytanie
Jak takie ustrojstwo przekłada się na spalanie ? ;]
Jak takie ustrojstwo przekłada się na spalanie ? ;]
Lancia Delta HPE 1.6 16V 97`
Lancia Delta LE 1.8 94`
"Brzmienie regulujesz pedałem gazu..."
Lancia Delta LE 1.8 94`
"Brzmienie regulujesz pedałem gazu..."
lybra - powerbox v tech
Jeśli będziesz chciał jeździc tak samo dynamicznie jak przed chipem to spalanie będzie takie samo lub minimalnie niższe. Wynika to z tego, że daną moc i moment obrotowy masz przy niższych obrotach więc nie trzeba aż tak bardzo kręcic silnika, tylko biegi zmienia się wcześniej. A prawda jest taka że te dodatkowe konie i moment kuszą przez co każdy kręci silnik jeszcze bardziej i wtedy auto będzie palic trochę więcej-co wydaje się byc zjawiskiem normalnym.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS