Lybra - powerbox v tech

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2204
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Lybra - powerbox v tech

Post autor: MICHU » 25 lut 2009, 13:30

Dostał mi się w promocji powerbox od vtech tuning do diesla. Spróbowałem go wczoraj w nocy założyć u siebie , podpiąłem niby tam gdzie jest pokazane w instrukcji do należytej wtyczki wszystko zgodnie z instrukcją ale po próbie odpalenia auta kręci ale nie zapala...jest tam możliwość ustawienia jednego z 10 programów....próbowałem większe pół ale dałem se siana wypiąłem i wy....łem to w kąt....chyba, że to trzeba podpiąć do innej wtyczki......
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

wujaa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 196
Rejestracja: 28 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: gostyn

lybra - powerbox v tech

Post autor: wujaa » 25 lut 2009, 13:35

dobry POWERBOX to ,,novitec,,u nas raczej niedostepny u zachodnich sąsiadow kosztuje ok 400 EU.
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

lybra - powerbox v tech

Post autor: Przemo » 25 lut 2009, 14:15

to cos musisz robic nie tak :) a najlepeij zadzwon do dealera. pare osob co znam to ma i nigdy takiego problemu nie miało
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
dexus
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 14 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Tarnów (Bis.Mel)N.Sącz

lybra - powerbox v tech

Post autor: dexus » 25 lut 2009, 14:36

Jak Ci się uda podpiąć to się pochwal, bo sam myślę o tym wynalazku.
Obrazek
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi. (Jean Cocteau)

Dedra 2,0 8v 1992 - była
Kappa Kombi 2,4jtd 99r - była
i Lybra 2,4jtd SW po "znajomości"
Laguna II 3,0 V6 24v - była
Chrysler Pacifica 4.0 - jest

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2204
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

lybra - powerbox v tech

Post autor: MICHU » 26 lut 2009, 11:53

Jest chiptuning 20 km więcej 45 Nm lepszy moment - efekt piorunujący.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
dexus
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 14 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Tarnów (Bis.Mel)N.Sącz

lybra - powerbox v tech

Post autor: dexus » 26 lut 2009, 13:09

Czyli wszystko działa? Myśle że w tym roku coś zrobie w tej materii 8) .
Obrazek
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi. (Jean Cocteau)

Dedra 2,0 8v 1992 - była
Kappa Kombi 2,4jtd 99r - była
i Lybra 2,4jtd SW po "znajomości"
Laguna II 3,0 V6 24v - była
Chrysler Pacifica 4.0 - jest

Kendzik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 146
Rejestracja: 01 lip 2008, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

lybra - powerbox v tech

Post autor: Kendzik » 07 mar 2009, 10:57

zadam drażliwe pytanie :)
Jak takie ustrojstwo przekłada się na spalanie ? ;]
Lancia Delta HPE 1.6 16V 97`
Lancia Delta LE 1.8 94`
"Brzmienie regulujesz pedałem gazu..."
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

lybra - powerbox v tech

Post autor: Przemo » 07 mar 2009, 11:13

Jeśli będziesz chciał jeździc tak samo dynamicznie jak przed chipem to spalanie będzie takie samo lub minimalnie niższe. Wynika to z tego, że daną moc i moment obrotowy masz przy niższych obrotach więc nie trzeba aż tak bardzo kręcic silnika, tylko biegi zmienia się wcześniej. A prawda jest taka że te dodatkowe konie i moment kuszą przez co każdy kręci silnik jeszcze bardziej i wtedy auto będzie palic trochę więcej-co wydaje się byc zjawiskiem normalnym.
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”