kappa - świece w 3,0 v6

rosiek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: rosiek » 22 gru 2008, 13:18

Witam, mam problem a zarazem pytanie,czy ktoś z użytkowników stosuje lub stosował zamienniki świec iskrowych w Lancii k 3,0 v6.
Będę wdzięczny za odpowiedź.

Awatar użytkownika
Krzys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 672
Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: Krzys » 22 gru 2008, 17:35

Co masz na myśli pisząc zamiennik?
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa

rosiek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: rosiek » 22 gru 2008, 19:59

Witaj , chodzi mi o świece innych producentów , o innych symbolach ale o podobnych parametrach. Swiece dedykowane do tego silnika to NGK PFR6B ale są drogawe

Marcines
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 14 lis 2008, 0:00
Lokalizacja: Inowłódz

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: Marcines » 23 gru 2008, 16:08

Ja założyłem do swojej Championa RC6YCC kolega mi zaproponował, jest to zamiennik NGK tych co podałeś, tyle że nie jest platynowa tylko zwykła i jak narazie zrobiłem jakieś 10 tysi i jest ok, dodam że jest zagazowana.

rosiek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: rosiek » 23 gru 2008, 18:25

Witaj, dzięki za odpowiedź a jeśli to nie tajemnica możesz napisać ile zapłaciłeś za te świece

Marcines
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 14 lis 2008, 0:00
Lokalizacja: Inowłódz

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: Marcines » 23 gru 2008, 19:45

Kurcze niepamiętam, ale chyba tak coś koło 12 złociszy, tyle że jeżeli nie masz gazu to myślę że warto zainwestować w platynowe,jeżdżąc na Pb to powiecmy że zrobisz na nich te teoretycznie 100 tys. bo na zwykłych myślę że 30 to wsystko,ja je założyłem ze względu na gaz,te myśle wymieniać co 15 tys.
Druga sprawa to sama wymiana tych świec, troszeczke z tym roboty to jest, ja sam wymieniam i nie wiem ile za tą robote biorą.
Musisz sobie przekalkulować czy warto.

rosiek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: rosiek » 23 gru 2008, 22:11

Dziękuję Ci bardzo Marcines , dla mnie są to istotne informacje. Wspominałeś że sam wymieniłeś świece L.K3.0V6 ,może mógłbyś podzielić się szczegółami. Sam mam zamiar zabrać się za to, ale jeśli zechcesz mi w tej sprawie doradzi będę wdzięczny

Marcines
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 14 lis 2008, 0:00
Lokalizacja: Inowłódz

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: Marcines » 24 gru 2008, 16:14

Kurcze jest tam trochę do rozkęcenia, postaram się to jakoś względnie opisać na dniach.

Awatar użytkownika
makary
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 30 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Zalesie

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: makary » 24 gru 2008, 16:58

Kolego kup platynowe napewno zrobisz 4x wiecej kilometrow niz na zwyklych srednio jedna kosztuje 70zł :( ale to sie oplaci pozdrawiam

Awatar użytkownika
makary
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 30 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Zalesie

kappa - świece w 3,0 v6

Post autor: makary » 24 gru 2008, 17:07

co do wymiany swieczek w 3.0 to jest troche zabawy w pierwszej glowicy to pol biedy rozkrecamy 4 srobki zdejmujemy pokrywe a pozniej juz mamy cewki na wiezchu odkrecamy cewki i kluczykiem wykrecamy swieczke kluczyk powinienies miec w zestawie kluczy lanci z kolei 2 glowica to wiecej zabawy najleiej odkrecic kolektr sacy wyjac go i jest dostep jako taki pozniej tylko trzeba dokladnie pozaciskac wszystkie gomki na kolektorze zeby nie ciogna powietrza bokiem ja jakas nieszczelnosc komputer wyswietli blad uszkodzone sterowani silnikiem ale jak wszystko bedzie dobrze poskrecane bedzie git powodzenia i pozdrawiam serdecznie Wesolych Świat :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”