Delta GT i.e - odciecie
: 26 lis 2005, 23:08
Przy ilu obrotach nastepuje odciecie? bo dzisiaj wkrecilem lancie na 8 tys rpm i nie odcielo ![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Zrób tak jeszcze ze trzy razy... tylko dokładnie obserwuj obrotomierz"D0min" pisze:Przy ilu obrotach nastepuje odciecie? bo dzisiaj wkrecilem lancie na 8 tys rpm i nie odcielo
"Qba" pisze:Odetnie na stałe
a na biegu toleruja? :>"wujek" pisze:Witam,
Obrócisz panewkę, albo urwiesz korbę - te silniki nie tolerują wkręcania do max na jałowo.
Pozdrawiam
Tak... jeszcze bardziej, niż "na jałowo", bo cooo tam obciążenie"D0min" pisze:a na biegu toleruja? :>"wujek" pisze:Witam,
Obrócisz panewkę, albo urwiesz korbę - te silniki nie tolerują wkręcania do max na jałowo.
Pozdrawiam
"bryś" pisze:eeeeee z 1600 nic się nie stanie z 2,0 byłoby gorzej mam ten sam silnik z bebechami abartha 130 i kręci się po 10000 na solexach
Brysiowi chodzi o 2.0 (130 KM) z Ritmo Abartha"D0min" pisze:"bryś" pisze:eeeeee z 1600 nic się nie stanie z 2,0 byłoby gorzej mam ten sam silnik z bebechami abartha 130 i kręci się po 10000 na solexach
znaczy sie masz silnik 1,6 o mocy 130 KM?
Nie ma chi chi - praktyka wskazuje że szybciej ukręcisz korbę przy kręceniu na postoju niż podczas forsownej jazdy. Gdzieś kiedyś czytałem mądrą rozprawkę mądrych ludzi na ten temat i jest na to nawet teoretyczne wytłumaczenie."Radicz" pisze:Tak... jeszcze bardziej, niż "na jałowo", bo cooo tam obciążenie"D0min" pisze:a na biegu toleruja? :>"wujek" pisze:Witam,
Obrócisz panewkę, albo urwiesz korbę - te silniki nie tolerują wkręcania do max na jałowo.
Pozdrawiam![]()
![]()