Strona 1 z 1

Integrale - termostat

: 21 paź 2008, 21:09
autor: Nat
Na wstępie uprzejmie proszę o wypowiedzi wyłącznie osoby, które znają się na integrale.

Po wymianie termostatu (na nowy) plus płynu chłodniczego, w mieście autko pokazuje temperaturę wody 90-105 st C(i załącza sie wiatrak), czyli OK, za to na trasie temperatura wody w chłodnicy spada do 60 st C. Moim zdaniem za bardzo spada , a obieg juz przy wyższej temperaurze powinien sie zamykać, celem podwyższenia temperatury do optymalnej (około) 90 st C. Spotkałem się z opinią, że Integralki tak mają.

Czy ktoś mi potrafi zaprzeczyć/potwierdzić?

Integrale - termostat

: 21 paź 2008, 22:35
autor: lancia1969
W intergralce to nie jest wina termostatu masz pewnie nowy :wink:
Temperatura pokazywana przez wskaźnik zależy od AFR-u czyli składu mieszanki jedź na analizator i ustaw CO i tak idealnie nie bedzie ale u Ciebie za bardzo wzbogaca na trasie i stąd takie schłodzenie.
105 stopni i tak nie jest źle ja jak ustawie na ubogą mieszanke potrafię dojśc na wskaźniku do 130 stopni - pomimo ,że płyn nie gotuje , sprawdzałem pirometrem temp. węży i pomimo takich wskazań (130) weże nie maja wiecej jak 95 stopni i włącza się wentylator .
Jedź i sprawdź ustawienie TPS-u i ustawienie CO i powinno przejść.