Integrale - termostat
: 21 paź 2008, 21:09
Na wstępie uprzejmie proszę o wypowiedzi wyłącznie osoby, które znają się na integrale.
Po wymianie termostatu (na nowy) plus płynu chłodniczego, w mieście autko pokazuje temperaturę wody 90-105 st C(i załącza sie wiatrak), czyli OK, za to na trasie temperatura wody w chłodnicy spada do 60 st C. Moim zdaniem za bardzo spada , a obieg juz przy wyższej temperaurze powinien sie zamykać, celem podwyższenia temperatury do optymalnej (około) 90 st C. Spotkałem się z opinią, że Integralki tak mają.
Czy ktoś mi potrafi zaprzeczyć/potwierdzić?
Po wymianie termostatu (na nowy) plus płynu chłodniczego, w mieście autko pokazuje temperaturę wody 90-105 st C(i załącza sie wiatrak), czyli OK, za to na trasie temperatura wody w chłodnicy spada do 60 st C. Moim zdaniem za bardzo spada , a obieg juz przy wyższej temperaurze powinien sie zamykać, celem podwyższenia temperatury do optymalnej (około) 90 st C. Spotkałem się z opinią, że Integralki tak mają.
Czy ktoś mi potrafi zaprzeczyć/potwierdzić?