Kappa 2.4jtd - wolne obroty

alan0104
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 137
Rejestracja: 30 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Nurowice
Kontakt:

Kappa 2.4jtd - wolne obroty

Post autor: alan0104 » 30 mar 2008, 12:49

witam wszystkich. mam pytanie: w jaki sposób można (podniesc) wolne obroty w silniku 2.4jtd? u mnie wartsc ta wynosi ok750 i wydaje mi sie ze to za malo.

Awatar użytkownika
Cossi86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 476
Rejestracja: 29 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: Cossi86 » 30 mar 2008, 13:18

Podepnę się do pytania tylko w silniku 2.4 TDS :)
Lancia Kappa 2.4 T.DS

Awatar użytkownika
dexus
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 14 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Tarnów (Bis.Mel)N.Sącz

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: dexus » 30 mar 2008, 19:18

Ja mam 800 i chyba to jest optimum, a 750 to może być przekłamanie wskaźnika. (z tego co pamiętam chyba normą jest 750-800 ale moge się mylić.
Obrazek
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi. (Jean Cocteau)

Dedra 2,0 8v 1992 - była
Kappa Kombi 2,4jtd 99r - była
i Lybra 2,4jtd SW po "znajomości"
Laguna II 3,0 V6 24v - była
Chrysler Pacifica 4.0 - jest

Awatar użytkownika
Cossi86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 476
Rejestracja: 29 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: Cossi86 » 30 mar 2008, 19:28

U mnie w takim razie jest dobrze :)
Lancia Kappa 2.4 T.DS

alan0104
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 137
Rejestracja: 30 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Nurowice
Kontakt:

dot. wolnych obrotow 2.4jtd

Post autor: alan0104 » 30 mar 2008, 20:24

podpowiedzcie w jaki sposob mozna dokonac regulacji wolnych obrotów w 2.4jtd-jesli ktos wie. z gory dziekuje, za poprzednie odpowiedzi rowniez

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4022
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: volf » 31 mar 2008, 18:21

No cóż, chyba nie ma tam żadnej magicznej śrubki... Według mej wiedzy to tylko przez komputer(examiner). Obroty biegu jałowego to 830-870 dla TDS oraz 800+-50 dla JTD.
Pozdrawiam.
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Aras
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 705
Rejestracja: 26 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Śląsk

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: Aras » 31 mar 2008, 18:32

hmmm
to u mnie w instrukcji pisze od 750/850 i faktycznie ok 750 obrotomierz pokazuje i chodzi równo
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)

alan0104
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 137
Rejestracja: 30 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Nurowice
Kontakt:

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: alan0104 » 31 mar 2008, 18:49

kappa jest moim nowym nabytkiem, wiec dlatego o wszystko pytam. zatem gdzie znajduje sie gniazdo do podłaczenia kompa? dzieki bardzo za wszystkie podpowiedzi

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: stabraf » 31 mar 2008, 19:04

Są trzy :) jedno pod maską po prawej koło skrzynki z bezp. i przekażnikami(ABS) druga pod kierownicą(musisz odkręcić 3 śrubki u dołu a u góry są zatrzaski)ster. silnika a trzecia od strony pasażera po lewej w głębi jest taki "dekielek" wycięty (AIR BAGI).

Awatar użytkownika
Python25
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Lokalizacja: Ropczyce

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: Python25 » 31 mar 2008, 20:04

u mnie też jest jakieś 750-800 brotów i wydaje mi sie że jest oki nieszarpie pracuje równo więc po co zmieniać a w instrukcji pisze że tak ma być.
Lancia kappa 2.4 JTD
Alfa 147 GTA

alan0104
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 137
Rejestracja: 30 mar 2008, 0:00
Lokalizacja: Nurowice
Kontakt:

wlone obroty w kappie 2.4jtd

Post autor: alan0104 » 31 mar 2008, 23:08

dzieki za pomoc. pewnie macie racje z tymi wolnymi obrotami. dobrze jednak wiedziec m. in. i o tych wejsciach na komputer. od kilku lat jeżdże delta, zas od kilku dni kappa. musze przyznac ze jestem mile zaskoczony. stosunek jakosci do ceny auta, elastycznosc silnika, male zuzycie paliwa, prowadzenie sie auta, zachowanie na zakretach-naprawde super. szczegolnie wyczuwalne jest to gdy sie przesiadam do delty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”